29. srpna 2011

Angel (2007)

I'm not interested in what's real, but what's beautiful.

zdroj: imdb.com
IMDb. Všichni víme, že miluji dobové filmy a dramata a vzhledem k mé nově objevené zamilovanosti do obou protagonistů byla Angel logická volba. Jsem ráda pokaždé, když se mi podaří nepřečíst si, o čem film je, a pak můžu být příjemně překvapená zvlášť, když je stejně povedený, jako tento. Zase jednou výborný příběh.

Romola Garai (Angel) odvedla výbornou práci, byla prostě dokonalá a uchvacující. Chvíli vypadala jako anglická Blair Waldorf minulého století, ale způsob, jakým hrála hrozně zajímavou postavu Angel byl skvělý. Michael Fassbender (Esme) hrál nenaplněného malíře taktéž skvěle a byl hot (ale to už jsem si u něj zvykla). Sam Neill (Theo), Simon Woods (Mr. Fennelly) a Jemma Powell (Angelica) potěšily, i když si moc nezahráli.

Kdo mě ale opravdu zaujal byla postava nešťastně zamilované Nory (Lucy Russell), se kterou jsem tiše trpěla celý film a která to dobře oživovala a dávala tomu tak nějak reálný rozměr. Prostě, kdo je na dobová romantická dramata, nechť si pustí Angel, protože je to dobrý. (Ale nečekejte happy end.)