28. srpna 2011

Nip/Tuck: Season 1 & 2

| Season 1 & 2 | Season 3 & 4 | Season 5 & 6 |
_______

Tell me what you don't like about yourself...?


Season 1
1.01 Nip/Tuck - 1.02 Mandi Randi - 1.03 Nanette Babcock - 1.04 Sophia Lopez - 1.05 Kurt Dempsey - 1.06 Megan O'Hara - 1.07 Cliff Mantegna - 1.08 Cara Fitzgerald - 1.09 Sophia Lopez II - 1.10 Adelle Coffin - 1.11 Montana Sassy Justice - 1.12 Antonia Ramos - 1.13 Escobar Gallardo

zdroj: imdb.com
Je zvláštní, jak se pohled na seriál a na jednotlivé postavy mění, když se na to člověk podívá v celku a s odstupem. Byla jsem hned ze začátku překvapená, že "arrogant, oversexed antichrist" Christian Troy (Julian McMahon) je hlubší a komplexnější postava, než jsem si pamatovala, a Sean McNamara (Dylan Walsh) není tak nudný a protivný, jak jsem si myslela. Člověka, u nejž dokonce i nevěra s Megan O'Hara (Julie Warner), zakončená kouzelným zakomponováním Rocket Man, je ušlechtilá, nejde neobdivovat. Stejně tak už nemám zdaleka takový problém s Julií McNamara (Joely Richardson), tentokrát ji chápu a baví mě, stejně jako Matt McNamara (John Hensley). Kdo mě ale bavil tehdy a baví mě pořád je Liz Cruz (Roma Maffia) a byla jsem překvapená, že je tam Kimber Henry (Kelly Carlson) od začátku (a jednodušší, než jsem si ji pamatovala). Tentokrát jsem navíc plně doceňovala jednotlivé zápletky, které jsou v první řadě vůbec výborné, a vedlejší postavy, jako například Sofii Lopez (Jonathan Del Arco) a Ginu Russo (Jessalyn Gilsig), plus mě hodně potěšila Kate Mara jako Vanessa. A konečně musím vypíchnout výborné vygradování zápletek. Ale abych jim jen nelichotila, po Grace Santiago (Valerie Cruz) bych hodila cihlu a doufám, že se tam už dlouho nezdrží. Celkový verdikt ohledně první sezóny ale zní, že Ryan Murphy je prostě masér, ať sáhne, na co chce.

Season 2
2.01 Erica Noughton - 2.02 Christian Troy - 2.03 Manya Mabika - 2.04 Mrs. Grubman - 2.05 Joel Gideon - 2.06 Bobbi Broderick - 2.07 Naomi Gaines - 2.08 Agatha Ripp - 2.09 Rose & Raven Rosenberg - 2.10 Kimber Henry - 2.11 Natasha Charles - 2.12 Julia McNamara - 2.13 Oona Wentworth - 2.14 Trudy Nye - 2.15 Sean McNamara - 2.16 Joan Rivers

zdroj: imdb.com
Z těch epizod, co jsem si myslela, že jsem viděla, se vyklubala jen druhá půlka druhé série, ale připomněla mi, proč jsem měla za to, že je to skvělý seriál. Skutečně je. Zápletky tam přímo lahodně gradují a vyvíjejí se jedna v druhou, plus se nebojí používat opravdu temná a trochu kritická témata, což se ale od první série nezměnilo. Celý výbuch Seanova a Juliina manželství byl skvěle napsaný a Sean konečně získal nějaký koule. Přibyla moje milovaná Ava Moore (Famke Janssen), kterou prostě miluju a doufám, že ji uvidím ještě minimálně jednou. Taktéž přibyl zákeřný Carver, který je pro mě jeden z nejlepších psychopatů vůbec. Vypíchnout musím unikátní poslední díl, kde jsem poprvé slyšela All I Know naprosto brilantně použité do finále, a je to jeden z nejlepších vrcholů série vůbec. Ze známých tváří jsem si všimla Sarah Paulson (Agatha Ripp, Agatha Ripp), Jennifer O'Dell (Renee, Rose and Raven Rosenberg) a Jessicy Steen (Amy Connors, Kimber Henry). Prostě, skvělá jízda.