27. srpna 2011

Bridget Jones's Diary (2001)

After all, it's only a diary. Everyone knows diaries are just... full of crap.

zdroj: imdb.com
IMDb. Film už jsem samozřejmě viděla, ale jen v češtině a je to hodně dlouho, nicméně nasmála jsem se u něj stejně, jako dřív, možná ještě víc. Pokud se nemýlím, český překlad trochu zjemnil ten slovník a tak docela jsem zapomněla, že je to vlastně jedna z nejlepších romcoms, které kdy vznikly.

Renée Zellweger (Bridget Jones) je ve filmu výborná (a podle mě je tu mnohem větší kočka, než ty její současná vyhublá verze), Colin Firth (Mark Darcy) je mnohem lepší tady, než jako pan Darcy, ale mluví jako on, což je ve filmu naprosto kouzelné. Hugh Grant (Daniel Cleaver) je typicky okouzlující, co si budeme povídat, šla bych do Daniela taky.

Gemma Jones (máma Bridget) byla míň otravná, než v You Will Meet a Tall Dark Stranger a Jim Broadbent k ní sedl. Shirley Henderson (Jude), Sally Phillips (Shazza) a James Callis (Tom) byli výborná trojka, kterou jsem předtím nedocenila, a Embeth Davidtz (Natasha) byla klasicky dokonalá. Prostě, Bridget Jones's Diary je klasika a hotovo.