6. září 2011

Nip/Tuck: Season 3 & 4

| Season 1 & 2 | Season 3 & 4 | Season 5 & 6 |
_______

Beauty is a curse on the world.


Season 3
3.01 Momma Boone - 3.02 Kiki - 3.03 Derek, Alex and Gary - 3.04 Rhea Reynolds - 3.05 Granville Trapp - 3.06 Frankenlaura - 3.07 Ben White - 3.08 Tommy Bolton - 3.09 Hannah Tedesco - 3.10 Madison Berg - 3.11 Abby Mays - 3.12 Sal Perri - 3.13 Joy Kringle - 3.14 Cherry Peck - 3.15 Quentin Costa

zdroj: imdb.com
Zaznamenala jsem velmi zvláštní příběhovou tendenci - čím déle to trvá, tím je tu míň crazy monkey sex, ale víc příběhů a mnohem drsnější zápletky. Mimoto je tam mnohem víc černého humoru, než předtím, nestačím sledovat. Jsem ráda, že zápletka s Carverem konečně vyvrcholila, už se táhla moc dlouho a skoro jsem zapomínala, že tam je. Kdybych si já idiot před časem nevyspoilerovala, kdo to dělá, byla bych koncem sezóny v mrákotách. Takhle můžu jen říct, že zatímco Carver sám o sobě byl jedním z nejlepších psychopatů vůbec, Quentin Costa (Bruno Campos) mi většinou lezl na nervy. Jeho sestra Kit McGraw (Rhona Mitra) byla naopak dokonalá. Linie Julie (Joely Richardson), Giny (Jessalyn Gilsig) a Liz (Roma Maffia) byla super, Christian (Julian McMahon) s Kimber překvapili a hrozně ráda bych viděla, jak se to bude dál rozvíjet. Ariel (Brittany Snow) a její tatík (Brian Kerwin) mě děsili ještě víc, než Carver. Celkově se obávám, že Mattův čin bude mít důsledky, ale zjevně se pomamil - vůbec fakt, že Julia dorazí vlastní umírající matku, aby vzápětí zjistila, že to ona nebyla, byl asi nejdrsnější moment série. Maso. (A Mitche Pileggiho (Russell Marcus, Sal Perri) jsem zase ráda viděla.)

Season 4
4.01 Cindy Plumb - 4.02 Blu Mondae - 4.03 Monica Wilder - 4.04 Shari Noble - 4.05 Dawn Budge - 4.06 Faith Wolper, PhD - 4.07 Burt Landau - 4.08 Conor McNamara - 4.09 Liz Cruz - 4.10 Merrill Bobolit - 4.11 Conor McNamara, 2026 - 4.12 Diana Lubey - 4.13 Reefer - 4.14 Willy Ward - 4.15 Gala Gallardo

zdroj: imdb.com
Trochu jsem čekala, že touto dobou už to bude drobátko pokulhávat, ale není tomu tak. Formát se trochu změnil, seriál se víc soustředí na to, jak jednotlivé kauzy ovlivňují doktory a jejich okolí, než na kauzy samotné, a děj se pěkně zacyklil. Musím říct, že poslední díly bez Julie mi docela prospěly, tak nějak jsem se smířila s Mattem (John Hensley) (aneb zvládnu jen určité množství poškozených McNamarů), Kimber se mi drobátko zprotivila, ale Christian prošel krásným vývojem, výborné. Jsem moc ráda, že se žádná gay romance mezi Seanem (Dylan Walsh) a Christianem nekonala, prostě mi to nejde do hlavy. Z Michelle Landau (Sanaa Lathan) se vyvinula příjemná postava, její manžel Džejár Burt (Larry Hagman) byl taky pěkný dílo, ovšem nic z toho nemělo na James LeBeau (vždy krásná Jacqueline Bisset), chvílemi jsem nevěděla, jestli mě znechucuje, nebo uchvacuje. Intenzivní až do konce. Magora této série vyhrála Faith Wolper (Brooke Shields), u které by mě zajímalo, jestli se objeví znovu, a jedna z posledních sekvencí ve (opět nebušeném) finále byla prostě výborná. Nemohla jsem minout vždycky kouzelnou Kathleen Turner (Cindy Plumb, Cindy Plumb), Alanis Morissette (Poppy) a Richarda Chamberlaina (Arthur Stiles, Blu Mondae). Trochu se bojím, co přijde v dalších sezónách, jsem toho názoru, že už všechno zkusili, ale nebudu je podceňovat.