4. září 2011

Le fabuleux destin d'Amélie Poulain (2001)

La chance, c'est comme le Tour de France, on l'attend longtemps et ça passe vite.

zdroj: imdb.com
IMDb. Další z filmů, u kterých mi hrozně dlouho trvalo, než jsem se na ně konečně podívala, a lituju toho, že jsem to neudělala dřív. Je to asi ten nejroztomilejší film, co jsem kdy viděla, usmívala jsem se od začátku do konce a v závěru mi bylo prostě... krásně.

Audrey Tautou (Amélie) je překrásná, má jednu z nejzajímavějších tváří vůbec, perfektní rty a neuvěřitelně velké oči. Hrozně dobře se na ni dívalo a většinu Amélii vtiskla jen tím pohledem. Prostě perfektní. Mathieu Kassovitz (Nino) byl rozkošný a když jsem tam viděla Jamela Debbouze, byla jsem překvapená, protože naposledy jsem ho viděla v Astérix & Obélix: Mission Cléopâtre a tam hrál podobnou postavičku.

Prostě, nádherný, uklidňující film, který dělá krásné i věci, u kterých byste si to nikdy nemyslely, a který jsem byla schopná sledovat bez spuštění očí z obrazovky, protože prostě za to stojí. Super.