26. srpna 2011

Bad Teacher (2011)

Throw it through her, not at her.

zdroj: imdb.com
IMDb. Vůbec nic jsem od toho filmu nečekala, ale nakonec jsem se u toho docela pobavila. Není to rozhodně komedie roku, ale je dobře obsazená a má docela vtipné momenty. Mimoto má plusové body za to, že dobří neskončí dobře a špatní neskončí špatně, ale že to končí tak nějak... Normálně.

K filmu mě nalákala hlavně Lucy Punch (Amy), která je naprosto dokonalá, ale je jí všude hrozně málo, a jako zrzce jí to seklo. Jason Segel (Russell) vyfásl roli, která mu sedla jako sedinka na hrnec, a jeho hlášky mě bavily z celého filmu nejvíc. Justin Timberlake (Scott) byl naprosto geniální, vážně smekám, tu roli si dal dokonale.

Co se týče Cameron Diaz (Elizabeth), vyfásla ženskou na zabití a byla výborná, jednoduché mrchy jí jdou mnohem víc, než cokoliv jiného. Dál jsem zahlédla Jillian Armenante (slečna Pavicic) a Molly Shannon (Melody). Celkově je Bad Teacher podle mě dobrá, trochu tvrdá komedie na oddych zvlášť, pokud máte rádi Jasona Segela.