4. ledna 2012

Secretary (2002)

Who's to say that love needs to be soft and gentle?

zdroj: imdb.com
IMDb. Další z filmů, u kterých jsem čekala na originál, než jsem se k němu vyjádřím. Tedy ne, že by byl s dabingem horší, ne - ten film je pořád naprosto geniální tak jak tak, jen originál je originál. Secretary je jeden z filmů, u kterých bych v životě neřekla, že se do něj zamiluji, ale je to tak.

Maggie Gyllenhaal (Lee) mě v tomto filmu úplně očarovala, od té doby pořád čekám, až se proberu tím skladem filmů, co tu mám, a konečně se podívám na pár dalších věcí s ní. James Spader (Edward) mi nikdy tolik neříkal, ale jeho postavu jsem zbožňovala a s Maggie měli výbornou chemii, obsazení jim prostě fungovalo.

Přiznám se, že dalšího obsazení jsem si nikdy zase tolik nevšímala, pro Lee a Edwarda nevidím zbytek, ale všimla jsem si Lesley Ann Warren (Joan) - měla malý, ale dost působivý part. Secretary je celkově film, který říká, že pokud se vám líbí něco, co společnost těžko přijímá, a najdete si "toho správného", vlastně to nenormální vůbec není. A když se na to koukáte, tak má vlastně pravdu.