27. ledna 2012

The Young Victoria (2009)

You had better master the rules of the game until you play it better than they can.

zdroj: imdb.com
IMDb. Nebudeme sáhodlouze probírat, proč jsem potřebovala tento film vidět. Všichni víme, jakou mám slabost pro "period dramas" a hlavně Emily Blunt, takže tak. Musím přiznat, že se mi film líbil víc, než jsem čekala, že bude. Kostýmy, obsazení, atmosféra, prostě všechno skvělé a působivé.

Emily Blunt (Victoria) byla prostě bezchybná, naprosto ji miluji. Paula Bettanyho (Melbourne) jsem téměř nepoznala, Mark Strong (Conroy) byl obsazený ve své typické krabici (někteří lidé na to holt mají obličej), Jim Broadbent (král William) byl výborný, a Rupert Friend (Albert) mě zaujal. (Plus, vážně bych si měla zopakovat Pride & Prejudice.)

Celkově to není nic překvapivého - žena naplňující svůj osud, bojující o svoje postavení a hledající, co má v životě kde místo, a do toho velká lovestory. Je to ale výborně natočené a... všechno už jsem tu v podstatě řekla.