26. ledna 2012

Into Temptation (2009)

I'd like to confess a sin I haven't committed yet.

zdroj: imdb.com
IMDb. Nebudeme se sáhodlouze bavit o tom, jak jsem na ten film přišla a proč jsem se na něj dívala, jsem jenom ráda, že ještě pořád existují filmy, ve kterých vystupuje katolický kněz, který není pedofil, není gay a - u tohoto bych nevěřila, že to někdy napíšu - není vášnivě a nešťastně zamilován.

Celý film byl dost povedenou introspekcí do duše kněze, který chce zoufale, aspoň jednou, někomu pomoct, ale ten někdo, kdo opravdu pomoci potřebuje, není k nenalezení.

Jeremy Sisto (otec John Buerlein) hrál krásně přirozeně a civilně a jeho postava byla hezky, příjemně napsaná. Člověk se s ním uměl ztotožnit a docela mu i fandil. Kristin Chenoweth (Linda) je moje guilty pleasure a tady jsem zjistila, že ji miluju, i když nezpívá.

V podstatě jediné, co mi na tom filmu opravdu vadilo, byl fakt, že osud Lindy zůstal tak úplně nevyřčen. Chápu, že to bylo hlavně o Johnovi a o tom, že nakonec našel, co hledal, ale stejně bych ráda, aby mi někdo jasně řekl, jak to s ní dopadlo. Ale jinak hodně dobrý film ve svém žánru.