26. ledna 2012

Deception (2008)

That was foreplay. And now you’re fucked.

zdroj: imdb.com
IMDb. Zkouknuto, protože Enny slíbila, že se Ewan McGregor a Hugh Jackman společně zhulí, a oni se fakt zhulili. Dlouho jsem neviděla nic vtipnějšího, než zrovna tuhle scénu. Pak už v tom filmu o moc víc vtipu není, ale to je celkem v pořádku, protože to ani komedie být neměla. Velká škoda ale byla, že jsem už půl hodiny dopředu věděla každý zvrat - v tom filmu zkrátka nebylo nic, co už jsem nikde předtím neviděla.

Jediné, co ten film zvládal naprosto na jedničku, bylo sexuální napětí, které měla na svědomí především Michelle Williams (S), která se mi kdysi zprotivila v Dawson's Creek, ale teď to docela napravila. Fungovalo jí to, ať už klátila výše zmíněného Hugha Jackmana (Jamie Getz), nebo Ewana McGregora (Jonathan McQuarry). (Kteří byli dost dobří, mimochodem.)

Co se týče obsazení, dál mě dost potěšili Maggie Q (Tina), Paz de la Huerta a Paul Sparks (detektiv Burke). Nápad to byl dobrý, obsazení skvělé a překvapil mě happy end, ale jak říkám, hrozná škoda té předvídatelnosti.