14. září 2012

True Love (2012)

How do you know if you're with the love of your life?


Nick - Paul - Holly - Sandra - Adrian

zdroj: imdb.com
IMDb. Na True Love jsem dostala náhodou doporučení kvůli Billie Piper a i když je jen v jedné epizodě, podívala jsem se na to na celé. Byla jsem překvapená, jak se mi to líbilo. A ještě víc, že ony zdánlivě na sebe nenavazující příběhy jsou moc hezky propojené různými postavami. Navíc mají dobré konce, což bylo z nějakého důvodu plus.

Nick (David Tennant) je šťastně ženatý s Ruth (Joanne Froggatt), kterou sice miluje, ale mnohem víc patrně miluje svou ex Serenu (Vicky McClure), se kterou se při první příležitosti spustí. Z toho konce jsem byla rozpačitá. Moje mladší já by řeklo, že Nick žije lež, to starší, že se zachoval rozumně a nesobecky. Každopádně mě potěšilo, že jsem se nad tím musela zamyslet.

Paul (Ashley Walters) je ženatý se Sereninou sestrou Michelle (Lacey Turner) a zapadl do každodne a stereotypu. Vyřeší to tak, že si narazí milenku (Jaime Winstone), která ho oškube a zmizí. Ačkoli chápu Paulovu touhu po změně, byl to idiot a tenhle díl se mi vůbec nelíbil.

Holly (dokonalá Billie Piper) je nenaplněná středoškolská učitelka, která spí s ženáčem (Charlie Creed-Miles) a zamiluje se do své studentky Karen (Kaya Scodelario). Nakonec sekne s prací, která ji ničí, pošle ženáče do háje a je naznačeno, že změní svůj život. Tento díl jsem milovala, byl nádherně optimistický a vůbec, takové příběhy mám ráda.

Sandra (rozkošná Jane Horrocks) je manželka Hollyina milence a je v manželství nespokojená. Tak to vyřeší tím, že si taky najde milence. To se mi zase tolik nelíbilo, ale líbil se mi konec, kdy sama někam odjíždí, nechávajíc manžela a pravděpodobně i milence za sebou. Znamená to, že se vydala hledat sama sebe a to mě stejně jako u Hollyina příběhu naplnilo optimismem.

Kareinin otec Adrian (David Morrissey) je osamělý, tak si najde Kathy (Gemma Chan) přes internet a skutečně se do ní zamiluje. Do něj se ale zase zamilovala Karenina kamarádka a Nickova dcera Lorraine (Jo Woodcock), která jím začne být posedlá. Poslední díl byl v podstatě jediný, kde jsem napjatě čekala, jak to dopadne, a konec se mi líbil.

Celkově to byly příjemné půlhodiny s pěkně postavenými příběhy a uvěřitelnými hereckými výkony. Navíc mi přišlo zajímavé, že šlo napůl o improvizaci, a dodávalo to tomu šmrnc. Opravdu povedená série.