10. ledna 2013

Hotel Transylvania (2012)

Holy rabies!

zdroj: imdb.com
IMDb. Dlouho se mi nestalo, že bych na něco hleděla a nekontrolovala, jak dlouho ještě do konce (a to prosím dělám i u věcí, které se mi líbí). Hotel Transylvania se mi líbil jak dlouho žádný animák, několikrát jsem se smála nahlas, málem jsem si i pobrečela a celkově jsem hrozně litovala, že byl konec, když byl. Dokonce jsem koukala i na titulky!

Ten film měl naprosto všechno; buddy komedii mezi Draculou (Adam Sandler), Frankensteinem (Kevin James), vlkodlakem Waynem (Steve Buscemi) a neviditelným mužem Griffinem (David Spade); mladou romanci mezi Mavis (Selena Gomez) a Johnym (Andy Samberg); napětí a honičky spojené s člověkem mezi příšerami i vnitřního protivníka, šéfkuře Quasimoda (Jon Lovitz) (jeho krysa Esmeralda byla dokonalá). Personál hotelu složený ze zombíků neměl chybu.

Zvlášť mě bavily vnější vtípky - například když Frankensteinova manželka Eunice, namluvená Fran Drescher, jež je známá svým osobitým hlasem, vyčítá Quasimodovi, že jeho hlas je opravdu otravný, nebo když vidí Drac v letadle Twilight - "This is how we're represented, unbelievable." Dialogy byly dokonalé a hlasy byly vybrané skvěle - tak dobře, že jsem poznala jen Stevea Buscemiho a to až v polovině filmu. To sice nezní moc kladně, ale fakt, že jsem milovala postavy a nehledala, kdo je za nimi, mluví za všechno.

Celkově neuvěřitelně povedená záležitost, u které se nemůžu dočkat dvojky a ani se nebojím, že bude horší (i když asi bude), prostě to chci zažít znovu. (Jo, a upíři jako netopýři jsou naprosto rozkošní.)