14. ledna 2013

End of Watch (2012)

I may disagree with the law but I will enforce it.

zdroj: imdb.com
IMDb. End of Watch je jeden z těch filmů, na které jsem se dívala v podstatě omylem a rozhodně jsem z nich nebyla urvaná z řetězu. Abych řekla pravdu, film mě vůbec nebavil. Snažil se být tak hrozně pravdivý a realistický, až se přiblížil skutečnosti natolik, že převzal i její efekt - koho sakra zajímá realita? Dívám se na film, abych si od ní odpočinula, no ne?

Rozhodně největší problém jsem měla s kamerou. Chvíli vypadala jak z Lenssena & spol. (a já si dovedu představit málo horších věcí, než je Lenssen & spol.), chvíli jak z nějaké super duper střílečky (jen před těmi hlavněmi, na kterých seděla kamera, nestáli náckové, a ruce držící zbraň byly méně chlupaté) a když už s tou kamerou nevyváděly žádné opičiny, aspoň se krásně realisticky třepala, což je efekt, který mi dokázal zkazit zážitek i u Public Enemies - a to tam hrála Marion Cotillard). Prostě, kamera katastrofa.

Zbytek byl tak nějak nebetyčná nuda. Násilí bylo typicky americké a nijak nepřekvapilo (dokonce ani nůž v oku na mě tentokrát neměl žádný efekt, prostě jsem se do toho vůbec nevcítila), obsazení byla taky celkem nuda - Jake Gyllenhaal (Brian Taylor) mě víc bavil jako zamilovaný kovboj, America Ferrera (Orozco) měla míň prostoru, než by se mi líbilo, a Anna Kendrick (Janet) taktéž. Bavil mě ale Frank Grillo, jeho seržant měl výborné momenty.

Celkově byl ten film o ničem. Asi dobrá zábava pro žadového Američana, možná super jako pravdivé svědectví proti všem těm CSI, ale pro mě kopr a omyl.