14. ledna 2013

Wreck-It Ralph (2012)

I'm bad, and that's good. I will never be good, and that's not bad. There's no one I'd rather be than me.

zdroj: imdb.com
IMDb. Absolutně jsem to nečekala, ale skvěle jsem se bavila. Asi jsem teď v období, kdy mě může potěšit jen animák, ale tenhle byl jako víno. Potěšil mě hodně originální nápad - použít realitu videoher bylo super, a interní vtípky - jako čekání na Maria nebo Pack-Man - byly skvělé. Byla jsem napjatá jak malá Maruška, jak to dopadne, i když jsem to vlastně věděla, protože zase tak originální to nebylo, a docela mě mrzelo, když byl konec.

Obsazení hlasů bylo super - John C. Reilly (Ralph) byl super a Ralph dokonce jako Reilly chvílemi vypadal, Sarah Silverman (Vanellope) mě baví vždy a v jakékoli podobě, Vanellope byla super skřet. Jane Lynch (Calhoun) byla absolutní výhra a Jack McBrayer (Felix) mě fakt hodně potěšil. Eda O'Neilla (pan Litwak) bych sama nepoznala, snad poprvé jsem ho slyšela v originále.

Celkově je Wreck-It Ralph jeden z nejpovedenějších animáků, které jsem viděla. Ale možná jsem jen zaujatá, protože mě tolik bavil.