30. listopadu 2013

Kick-Ass 2 (2013)

Vigilantes don't get a free pass.

zdroj: imdb.com
IMDb. Na Kick-Ass 2 jsem se podívala, protože jsem si zamilovala jedničku a Hit-Girl (Chloë Grace Moretz). Byla jsem zklamaná, protože to bylo viditelně slabší než jednička, zdálo se mi to zbytečně brutálnější a Hit-Girl byla v prostřed filmu taková podivně utlumená. Konec byl takový nijaký, zmatený v tom, jakou pointu to vlastně mělo mít, a vůbec to ve mně nezanechalo stejný pocit jako jednička.

Chloë Grace Moretz byla ale opět luxusní; když byla Mindy Hit-Girl, stálo to za to. Dave / Kick-Ass (Aaron Taylor-Johnson) byl pořád fajn. Colonel Stars and Stripes (Jim Carrey) byl zajímavý, ale rychle se ho zbavili a nějak tam prostě tak úplně nezapadal, celé to dění postrádalo nějakého týmového ducha. The Motherfucker (Christopher Mintz-Plasse) byl hovado, skoro mi chyběl zabedněný Red Mist.

Celkově to bylo takové roztříštěné, rozhárané, zbytečně surové a prostě nic moc.