14. prosince 2013

Ain't Them Bodies Saints (2013)

I thought I would die from all that love.

zdroj: imdb.com
IMDb. Huh. Chtěla jsem někde vidět Rooney Mara, kterou mám ráda od The Girl with the Dragon Tattoo, a tohle zrovna vyskočilo. Čekala jsem od toho něco zajímavého a koulervoucího, ale docela jsem se nudila, občas trochu ztrácela, Casey Affleck (Bob) mi lezl na nervy a vůbec.

Celkově jsem se prostě nemohla chytit. Kamera byla dobrá, Rooney Mara (Ruth) byla přímo dokonalá, námět a příběh byl dobrý, ale dál... Možná kdyby mi byl Bob sympatičtější, tak bych si to užila víc, ale takhle mi bylo jedno, jak to dopadne. Bavil mě docela Patrick Wheeler (Ben Foster), docela jsem mu fandila, aby Ruth získal, i když ani nevím, jestli se o to pokoušel. Keith Carradine (Skerritt) potěšil.

Celkově film ani ne-e, ale Rooney Mara ano.