23. ledna 2014

Frozen (2013)

Some people are worth melting for.

zdroj: imdb.com
IMDb. Z traileru to vypadalo jako Tangled pod sněhem, ale tematicky to mělo mnohem blíž k Brave, což se mi hrozně líbilo. Je skvělé, že se Disney posunuje od typické zápletky velké lásky, ale víc se soustředí na jiné věci, jako v tomto případě příběh Elsy a Anny.

Idina Menzel (královna Elsa) je prostě dokonalá, Let It Go je dokonalé, Elsa je asi moje nejoblíbenější Disney princezna, ani nevím proč (a ten makeover byl boží). Kristen Bell (princezna Anna) bych podle hlasu nepoznala, ale byla roztomilá. Jonathan Groff (Kristoff) to samo. Ciarán Hinds (Pabbie / děda) mě taktéž minul, ale úplně. A zrovna u něj bych si řekla, že ho podle hlasu poznám.

Víc pohádek by mělo mít Svena a Olafa, to je moje oficiální prohlášení. Celkově je Frozen hodně povedená disneyovka, rozhodně patří mezi moje nejoblíbenější.