21. ledna 2014

Love in the Afternoon (1957)

He who loves and runs away, lives to love another day.

zdroj: imdb.com
IMDb. Love in the Afternoon jsem tu měla schované tak dlouho, že jsem zapomněla kdo tam hraje i o čem to je (ok, to jsem si asi stejně nikdy nezjišťovala). Nebyla jsem z toho tak unešená jako z většiny amerických filmů z 1950s, které jsem zatím viděla, ale překvapili mě koncem. Fakt jsem očekávala ne happy end (nebo že vyskočí z vlaku), ne tuhle verzi. Nepřijde mi to moc reálné, ale bylo to hezké.

Audrey Hepburn (Ariane Chavasse) je skvělá a nádherná naprosto všude (a jako vždycky chci všechny šaty, co na sobě Ariane měla), ale ta poslední scéna na nádraží, jak běží za vlakem a říká, že bude v pořádku, mě skoro zlomila. To byla nádherná ukázka pořádného herectví. Gary Cooper (Frank Flannagan) byl definicí stoika, ale zase zafungovalo nádraží. Maurice Chevalier a hlavně jeho role Arianina otce mě hodně bavila, hlavně když si začal uvědomovat, co Ariane provádí.

Nebýt toho chudáka psa, který to vždycky odnesl, nemělo to chybu. Asi to nepotřebuji vidět znovu, ale bavila jsem se.