20. ledna 2014

The Devil's Carnival (2012)

We've got grace for cheap.

zdroj: imdb.com
IMDb. Po filmu jsem sáhla, protože se mi líbilo Repo! the Genetic Opera, a The Devil's Carnival má stejného režiséra i scénáristu. Byla jsem trochu zklamaná - v příběhu se mi hůř orientovalo, ne úplně mi linie seděly dohromady, a trochu jsem se v tom ztrácela. Nápad byl ale celkově výborný, kostýmy, masky, kulisy, víc než dokonalé, jen to špatně drželo pohromadě.

Terrance Zdunich byl Lucifer jak víno, ani omylem bych nepoznala, že je to lupič hrobů z Repo!. Emilie Autumn (Painted Doll) a Alexa Vega (Wick) byly dokonale děsivé, Dayton Callie (Ticket-Keeper) vyfásl snad jednou sympatickou postavu. Briana Evigan (Merrywood) mě zaujala, Seana Patricka Flaneryho (John) jsem nepoznala a Jessica Lowndes (Tamara) měla dokonalou image. Potěšil Rotti Largo Paul Sorvino jako Bůh.

Víceméně už jsem všechno řekla, nápad je super, soundtrack je super, ale provedení v několika směrech prostě pokulhává. Nicméně docela se těším na dvojku, doufám, že bude.