17. ledna 2014

Repo! the Genetic Opera (2008)

How much of it's genetics? How much of it is fate? How much of it depends on the choices that we make?

zdroj: imdb.com
IMDb. V životě by mě nenapadlo se na něco takového podívat (dokonce jsem ani netušila, že něco jako hororová rock opera existuje), ale jsem fakt ráda, že jsem tomu dala šanci. Sice postapo věci a horory nemusím, ale tohle mělo něco do sebe, fakt jsem si to užila a velmi příjemně mě to překvapilo. Chvílemi mě sice lechtal žaludek (a to s těma očima fakt být nemuselo), ale jinak tomu nemám co vytknout.

Alexa Vega (Shilo) mě fakt zaujala, až mě mrzí, že jsem ji v Machete Kills úplně minula. Anthony Head (Nathan) mě příjemně překvapil, něčekala jsem, že je v něm tolik. Byl perfektní jako utrápený otec, vdovec stižený výčitkami svědomí i vyšinutý vrah. Sarah Brightman (Blind Mag) byla perfektní, jen mě mrzí ten konec. Paris Hilton (Amber Sweet) jsem poznal až někdy ke konci filmu, takže jí tleskám za to, že dokázala být neurážlivá. Rotti Largo (Paul Sorvino) mě rozhodně dostal, nablitózní záporák to byl luxusní.

Celkově byl ten film fakt velké překvapení a některé písničky mě docela chytily. Rozhodně můžu doporučit.