18. ledna 2014

Cry-Baby (1990)

I'm so tired of being good.

zdroj: imdb.com
IMDb. Na Cry-Baby jsem narazila náhodou, když to kamarádka sdílela na FB, a potom, co jsem z traileru usoudila, že to bude dobrá hovadina, jsem se rozhodla podívat. Rozhodně nelituji, má to nádherný nádech parodie na celé to rebel & hodná holka schéma, bylo to naprosto šílené od začátku do konce a vůbec nelituji, že jsem se na to podívala.

Johnny Depp ('Cry-Baby' Walker) tu přepálenou citlivost zahrál s nádherně vážnou tváří. Amy Locane (Allison Vernon-Williams) jsem nikde předtím neviděla, ale byla roztomilá a taktéž nádherně přehrávala. Iggy Pop (Belvedere Rickettes) moc prostoru neměl, to mě mrzelo, jinak se mi hrozně líbilo, že byla každá postava jinak šílená, jiná karikatura klasické stock postavičky.

Prostě, Cry-Baby je dokonalá šílenost, tleskám tomu.