15. února 2014

Into the Storm (2009)

I feel very lonely without a war.

zdroj: imdb.com
IMDb. Možná byla chyba, že jsem napřed neviděla The Gathering Storm, na což Into the Storm navazuje, možná jsem tomu nevěnovala moc pozornosti, ale kolem a kolem se mi film příliš nelíbil. Nějak mě nechytil, nevtáhl, neměla jsem pocit, že by mě nějak výrazně obohatil o cokoliv jiného, než o fakt, že Brendan Gleeson (Winston Churchill) prostě umí.

Mnohem víc než postava Churchilla mě ale zaujala postava jeho manželky Clementine (Janet McTeer), ta byla naprosto skvělá - plastická, skvěle napsaná, takový ten krk, co Churchillovou hlavou otáčel. Potěšil mě Adrian Scarborough (Sawyers), je vždycky fajn vidět ho jinak než jako Charlieho, ve vážné roli mě skoro až zarazil.

Celkově mám akta Churchill ráda, baví mě o něm číst, ale ten film pro mě byl šlápnutí vedle, ať už to byla chyba snímku nebo na mé straně.