5. února 2014

L'amant (1992)

My body no longer wants the one who does not love.

zdroj: imdb.com
IMDb. Milence jsem zahlédla kdysi dávno v televizi, ale dávali to pozdě a já se na to nedodívala. Sáhla jsem po tom, abych zjistila, jak to dopadlo, ale podívala se na to na celé znovu s tím, že ty části, které jsem tolik nechápala, doženu. To se nestalo, ty méně jasné pasáže pro mě zůstaly méně jasné a stále tak úplně nechápu motivy hlavní hrdinky, ale rozhodně to byl zajímavý film.

Jane March (mladá dívka) měla neuvěřitelně plné rty a její postava byla celkově sen každého pedofila, řekla bych. Působila jako holčička. Číňan (Tony Leung Ka Fai) byl impozantní, ale charakterově hrozný slaboch, vůbec nic mi neříkal. Možná proto se mi ten film asi nelíbil tak, jak mohl - hlavní postavy mi nebyly ničím blízké, ačkoliv příběh samotný a styl vyprávění byly super.

Rozhodně je to dost zajímavý film, protože mě zaujal, podle mě i docela vkusný, jen tomu něco chybělo. Nevím přesně co, ale něco ano.