4. února 2014

The Full Monty (1997)

Gentlemen, the lunchbox has landed.

zdroj: imdb.com
IMDb. Robert Carlyle dělající striptýz? To jsem musela vidět a nelitovala jsem. Taková sbírka normálních těl v roli, do které se běžně obsazují jen výrazně hezcí lidé, s obecnou britskou angličtinou, to byla prostě nádhera. Skvěle jsem se pobavila a to nejen při závěrečném představení. Pánové mají můj obdiv a upřímně, já bych si tu jejich závěrečnou show taky užila. A ještě jim upřímně zatleskala.

Výše zmíněný Robert Carlyle si to fakt dával, ta jeho chcíplá postava v těch bílých bombarďácích, to byl pohled pro bohy. Zbytek obsazení mi nic moc neříkal, ale byly tam asi tak dvě fakt pěkný těla. Rozhodně nejsympatičtější postavou byl ale Dave (Mark Addy), to byl sympaťák, kterému jsem fandila, aby se dostal přes svoje komplexy.

Celkově je to příjemná komedie a překvapivě reálnými důsledky a lidmi s reálnými problémy. Víckrát bych to nutně vidět nepotřebovala, ale kdyby to běželo v televizi (a kdybych ji měla), tak bych to nepřepnula.