12. března 2014

Better Living Through Chemistry (2014)

You can't help everyone, but everyone can help someone. And sometimes, that someone is yourself.

zdroj: imdb.com
IMDb. K filmu mě přivedly Olivia Wilde a Michelle Monaghan, na které se prostě ráda koukám, nečekala jsem poměrně vydařenou černou komedii, která udržela mou pozornost od začátku do konce. Zápletka byla dobrá, rozuzlení ještě lepší, a celkově to byla skvělá zábava na jeden večer. Rozhodně to nebyl jeden z těch evergreenů, na které se budu dívat pravidelně, ale nebyla ta ztráta času a už vůbec ne zklamání.

Olivia Wilde (Elizabeth Roberts) je prostě dobrá a fakt mě dostává čím dál víc. Michelle Monaghan (Kara Varney) taktéž, její jméno pro mě začíná znamenat záruku slušně zahrané postavy. Sam Rockwell (Douglas Varney) bavil, hlavně když byl Doug zfetovaný, a na konci si mě fakt získal. Ray Liotta (Jack Roberts) nehrál záporáka, to bylo asi největší překvapení.

Film měl plus za vypravěče, na to jsem ulítlá, hlavně když je tím vypravěčem Jane Fonda. Rozhodně je to skvělá oddechovka na jeden večer s překvapivě slušným příběhem a skvělým obsazením.

)