23. března 2014

Wicked Blood (2014)

Her force is such against her foes, that whom she meets she overthrows.

zdroj: imdb.com
IMDb. Už jsem byla vyloženě vyhladovělá po něčem novém s Jamesem Purefoyem, co není The Following. Od Wicked Blood jsem žádnou hitparádu nečekala, takže mě upřímně překvapilo, že mě to docela vtáhlo a opravdu bavilo. Moderní gangsterky mě opravdu zaujmou jen sem tam, takže bylo docela nečekané, že zrovna tohle byl ten případ.

Příběh se točil především kolem Hannah (Abigail Breslin), nadané milovnice šachů, která se rozhodne, že pokud se má její život otočit k lepšímu, musí pro to sama něco udělat, což je neuvěřitelně sympatický přístup. Ovšem když něco Hannah vezme do vlastních rukou, v té druhé má většinou granát.

Hannina starší sestra Amber (Alexa PenaVega) nemá ani odhodlání, ani inteligenci své mladší sestry, ale za to má srdce, které zahoří pro "Wild" Billa Owense (James Purefoy). Problém je v tom, že Bill stojí proti psychopatickému strýčkovi Frankovi (Sean Bean) a co víc, násilnický a poněkud retardovaný strýček Bobby (Jake Busey) by se rád Amber dostal do kalhotek. Do toho všeho se tam motá sice na cracku závislý, ale milující strýček Donny (Lew Temple).

Dalo by se říct, že Wicked Blood je vlastně dojemný příběh boje za individualismus, rodinu a místo pod sluncem. Film má jeden dva slušné zvraty a tak akorát přiměřeně šťastný konec. Prostě dobrá zábava na jeden večer. (A tomu neřádovi Jamesovi to sluší i s vousy a na motorce, neuvěřitelné.)