19. dubna 2014

Der Medicus (2013)

Why does He always take more than He gives?

zdroj: imdb.com
IMDb. Nebýt Emmy Rigby, do které jsem se zamilovala v Once Upon a Time in Wonderland, ani bych o ten film nezakopla. Když jsem si ho včera pustila a zjistila, že má dvě a půl hodiny, řekla jsem si, že to rozhodně nedám najednou. Nakonec jsem u toho zůstala až do konce, ač Emma neměla moc screentime. Film mě nečekaně pohltil. (Ačkoliv moc nerozumím tomu, proč Němci točili film v angličtině s cizím obsazením.)

Výše zmíněná Emma Rigby (Rebecca) byla skvělá. Byl nezvyk vidět ji jako brunetu, ale přízvuk si dávala skvěle a její mimika je perfektní. Utvrdila mě v tom, že je velmi talentovaná. Ben Kingsley (Ibn Sina) je vždycky perfektní, o tom nemá cenu nijak zvlášť diskutovat. Stellan Skarsgård (ranhojič) mi po Nymphomaniac spravil chuť. Tom Payne (Rob Cole) je kus a Olivier Martinez (šáh Ala ad-Daula) mě bavil.

Tenhle typ filmů normálně není můj hrnek kafe, ale jak jsem psala výš, překvapilo mě, že mě bavil. Rozhodně zajímavá záležitost.