5. dubna 2014

The Nut Job (2014)

I'm no hero. I'm just a squirrel trying to get a nut.

zdroj: imdb.com
IMDb. Když jsem viděla The Nut Job, hned jsem do toho šla, zbožňuju animáky. Abych pravdu řekla, film mě ale nakonec trochu zklamal. Nebyl tak vtipný, jak jsem čekala, ani tak zábavný a se dvěma liniemi, zvířecí a lidskou (a obě docela staré), trochu překombinovaný. A je to škoda, protože animace byla perfektní a obsazení jakbysmet.

Will Arnett (Surly) je skvělý, ať už je vidět celý nebo jen slyšet jeho hlas, a Maya Rudolph (Precious) je ten sám případ. Brendan Fraser (Grayson) mluvil skvělé pako a bylo zvláštní slyšet Liama Neesona (Jezevec) jako záporáka. Jeffa Dunhama (Krtek) jsem nepoznala, patrně mluvil břichem.

Jak jsem řekla - skvělé obsazení, krásná animace, fajn nápad, ačkoliv trochu starý, ale přesto dohromady zklamání. Škoda.