6. července 2014

The Boy with the Cuckoo-Clock Heart (Jack et la mécanique du cœur, 2013)

You are different, Jack. You're convinced that it must be your weakness, but in fact your difference is your strength.

zdroj: imdb.com
IMDb. Jsem prostě sucker pro animáky - zvlášť, když ten animák není nezbytně pro děti a má zajímavou animaci. Když jsem zapínala The Boy with the Cuckoo-Clock Heart, o ději jsem vůbec nic nevěděla, každopádně z celkového vzhledu jsem byla jako u vytržení. Že je to drama mi došlo až mnohem později a plně to na mě dosedlo až na konci, který jsem samozřejmě ořvala.

Viděla jsem film v anglickém dabingu, ale docela uvažuji, že se časem podívám i na francouzský originál. (Převážně kvůli tomu, že anglická verze Flamme á Lunettes není na soundtracku.) Každopádně Samantha Barks (Miss Acaia) má nádherný hlas, Barbara Scaff (Madeleine) se hrozně hezky poslouchala a Orlando Seale (Jack) taktéž. Hrozně se mi líbil ten steam-punk všude kolem a prostě líbilo se mi to celé, abych to zkrátila.

Rozhodně budu doporučovat, kudy budu chodit.