4. července 2014

'Allo 'Allo!: Series 7-9

| Series 1-3 | Series 4-6 | Series 7-9 |
_______


Series 7
7.01 A Quiet Honeymoon - 7.02 An Almighty Bang - 7.03 Fleeing Monks - 7.04 Up the Crick Without a Piddle - 7.05 The Gestapo Ruins a Picnic - 7.06 The Spirit of Nouvion - 7.07 Leg it to Spain! - 7.08 Prior Engagements - 7.09 Soup and Sausage - 7.10 René of the Gypsies

zdroj: imdb.com
Kapitán Bertorelli (Roger Kitter) byl přeobsazen a ještě méně vtipný než byl předtím. Gavin Richards byl aspoň relativně pohledný. LeClerc (Robin Parkinson) byl taktéž přeobsazen, ale tam jsem si toho skoro vůbec nevšimla. Jinak sedmá sezóna bohužel pokračuje v kvalitativním sestupu, zápletky většinou zapomínám, jakmile proběhnou, ale plus bylo, že se děj opět soustředil na staré známé postavy. Dokonce se i objevil Hans Geering (Sam Kelly, Up the Crick Without a Piddle), kterého jsem opravdu ráda viděla. Abych se z toho ale příliš neradovala, Helgu (Kim Hartman) na poslední dvě epizody vystřídala Elsa Bigstern (Louise Gold), jejíž existence budiž ospravedlněna tím, jak mávala s Herr Flickem (Richard Gibson). Docela mě ale bavilo René of the Gypsies - epizoda, kterou jsem si vůbec, ale vůbec nepamatovala.

Series 8
8.01 A Bun in the Oven - 8.02 Arousing Suspicions - 8.03 A Woman Never Lies - 8.04 Hitler's Last Heil - 8.05 Awful Wedded Wife - 8.06 Firing Squashed - 8.07 A Fishful of Francs - 8.08 A Swan Song

zdroj: imdb.com
Zjistila jsem, že většinu sezóny jsem si vůbec nepamatovala - Yvettino (Vicki Michelle) krátké těhotenství, převlečení plukovníka (Richard Marner) a Grubera (Guy Siner) (a později Reného (Gorden Kaye) a Edith (Carmen Silvera)) za Hitlera a Göringa... Vážně jsem při sledování měla pocit, že jsem celou sezónu viděla poprvé, tyto díly mi opravdu ve sbírce asi chyběly. Kdo mi nechyběl byli Fairfax (John D. Collins) a Carstairs (Nicholas Frankau), asi bych si nevšimla, že tam nejsou, kdyby to René na začátku neřekl. Líbilo se mi, že ač už to není zdaleka tak vtipné jako na začátku, Michelle (Kirsten Cooke) vždycky najde důvod, proč spíchnout stupidní plán, který generuje všechnu tu srandu. A zdálo se mi, že to bylo lepší než minulá sezóna - už jen proto, že Guy Siner jako Hitler měl grády.

Series 9
9.01 Gone with the Windmill - 9.02 A Tour de France - 9.03 Dead Man Marching - 9.04 Tarts and Flickers - 9.05 A Fishy Send-Off - 9.06 A Winkle in Time

zdroj: imdb.com
Poslední série pro mě byla nehorázně slabá a na vině je plně přeobsazení Herr Flicka - Richard Gibson byl prostě bůh, zatímco David Janson mi neseděl, ačkoliv se choval téměř identicky a dokonce i dost podobně zněl. Na tváři jsem měla po celou sezónu stejný výraz jako Helga, když si sundal obvazy. (Jakákoliv chemie mezi Helgou a Flickem se samozřejmě vytratila.) Matně jsem si vybavovala Reného zajetí v sídle komunistického odboje a mořský průvod. A Winkle in Time bylo hezké finále, ačkoliv tyto skoky do budoucnosti nemusím. Grubera nemuseli ženit, i když jsem si jistá, že jeho partnerství s Helgou byl skvělý obchodní tah. Trochu mi v tom pohledu do budoucnosti chyběla Michelle a chyběl by mi i Her Flick, ovšem kdyby nebyl přeobsazen. Každopádně 'Allo 'Allo! je rozhodně jeden z nejlepších seriálů vůbec a myslím, že se k němu ještě párkrát vrátím.

The Return of 'Allo 'Allo! (2007): Ocenila jsem nové scénky, které ukazovaly, že herci byli stále ve formě a užívali si to, ačkoliv jejich děj úplně popřel budoucnost z A Winkle in Time, a stejně tak i komentáře herců a tvůrců. Ačkoliv mi tam někteří chyběli (hlavně a především Kim Hartman) a mrzelo mě, že tam nebyl komentář od Guye Sinera, pořád to bylo hodně fajn a krásná tečka za maratonem.