28. června 2014

'Allo 'Allo!: Series 4-6

| Series 1-3 | Series 4-6 | Series 7-9 |
_______


Series 4
4.01 Prisoners of War - 4.02 Camp Dance - 4.03 Good Staff Are Hard to Find - 4.04 The Flying Nun - 4.05 The Sausage in the Trousers - 4.06 The Jet Propelled Mother-In-Law

zdroj: imdb.com
Z nějakého důvodu jsem byla přesvědčená, že celá čtvrtá řada se odehrává v zajateckém táboře pro RAF, takže jsem byla víc než příjemně překvapená, že se z něj celá skupina dostane celkem záhy. Maria (Francesca Gonshaw) se odeslala do Švýcarska a místo ní přišla bojovná Mimi (Sue Hodge), které jsem nikdy nepřišla na chuť. Hans (Sam Kelly) skončil v Anglii a dostavil se kapitán Alberto "Heil Mussolini!" Bertorelli (Gavin Richards), který mě najednou tolik nebaví. Salámy se vrátily v plné síle a Michelle (Kirsten Cooke) se nám začíná trochu lámat. Jinak byla ale sezóna poměrně slabá a nejpodstatnější zjištění je, že Gruber (Guy Siner) je asi moje nejoblíbenější postava celého seriálu.

Series 5
5.01 Desperate Doings in the Dungeon - 5.02 The Camera in the Potato - 5.03 Dinner with the General - 5.04 The Dreaded Circular Saw - 5.05 Otherwise Engaged - 5.06 A Marriage of Inconvenience - 5.07 No Hiding Place - 5.08 The Arrival of the Homing Duck - 5.09 Watch the Birdie - 5.10 René - Under an Assumed Nose - 5.11 The Confusion of the Generals - 5.12 Who's for the Vatican - 5.13 Ribbing the Bonk - 5.14 The Reluctant Millionaires - 5.15 A Duck for Launch - 5.16 The Exploding Bedpan - 5.17 Going Like a Bomb - 5.18 Money to Burn - 5.19 Puddings Can Go Off - 5.20 Land Mines for London - 5.21 Flight to Geneva - 5.22 Train of Events - 5.23 An Enigma Variation - 5.24 Wedding Bloss - 5.25 Down the Drain - 5.26 All in Disgeese (Enigma's End)

zdroj: imdb.com
Pátá sezóna pro mě byla překvapením hned v několika ohledech. Zaprvé, netušila jsem, že je tak hrozně dlouhá, a za druhé, některé zápletky si vůbec nepamatuji, takže to sem tam bylo, jako kdybych to viděla poprvé. Velmi dobře si pamatuji Reného (Gorden Kaye) v dámském spodním prádle v kobce, stejně jako Herr Flicka (Richard Gibson) na stejném místě. Vybavuji si Reného pletky s Denise (Moira Foot) a Louise (Carole Ashby) z komunistického odboje i kachnu s vysokým doletem. Něco mi říkalo vyloupení banky, Reného falešný románek s Michelle, která ho měla dobře na háku, a samozřejmě výbušné vánoční pudingy. Ještě jsem si dokázala vybavit i Enigmu a Reného veselou partu převlečenou za muzikanty, ale celá ta taškařice ve vlaku mi asi úplně unikla. O to víc jsem se ale zasmála. Jen Bertorellimu jsem ještě stále nijak nepřišla na chuť. Každopádně jedna věc se 'Allo 'Allo! upřít nedá - sezóna čtyřikrát tak dlouhá jak předchozí, ještě ke všemu pátá, a já se stále směju jak pominutá, ačkoliv už jsem většinu viděla. Tomu říkám pořádný seriál.

Series 6
6.01 Desperate Doings in the Graveyard - 6.02 The Gestapo for the High Jump - 6.03 The Nouvion Oars - 6.04 The Nicked Airmen - 6.05 The Airmen De-Nicked - 6.06 The Crooked Fences - 6.07 Crabtree's Podgeon Pist - 6.08 Rising to the Occasion

zdroj: imdb.com
Roger LeClerk (Jack Haig) byl proměněn za Ernesta (Derek Royle), kterého si Madame Fanny (Rose Hill) promptně vzala. "It is I, LeClerk!" poněkud ztratilo svůj šmrnc, ale zabránit se tomu nedalo. Většinu epizod si vůbec nepamatuju a abych řekla pravdu, už den potom, co jsem se na to podívala, jsem si zase nebyla jistá, co tam vlastně bylo. Nějak jsem si nevybavila nic skutečně významného - Crabtreeho (Arthur Bostrom) kolegyně, "Urgent" Grace (Sarah Sherborne), byla nepovedený opakovaný vtip, a von Flockenstuffen (Ken Morley) pro mě bohužel postrádá jakékoliv kouzlo. Helga (Kim Hartman) se poprvé rozešla s Herr Flickem, což je začátek konce. Šestá série byla první, u které jsem si všimla lehkého poklesu kvality.