16. června 2014

'Allo 'Allo!: Series 1-3

| Series 1-3 | Series 4-6 | Series 7-9 |
_______


Series 1
1.00 The British Are Coming - 1.01 The British 'ave Come (The Fallen Madonna) - 1.02 Pigeon Post - 1.03 Savile Row to the Rescue - 1.04 The Execution - 1.05 The Funeral - 1.06 Red Nick's Colonel - 1.07 The Dance of the Hitler Youth

zdroj: imdb.com
Už několikrát jsem se přesvědčila o tom, že jet něco pořád dokola znamená, že se nikdy nezvyznám v tom, co se vlastně kdy stalo, a při prvním řádném sledování jsem pak obvykle docela překvapená. To stejné se stalo při sledování 'Allo 'Allo!. Základní začáteční sestavu - Reného (Gorden Kaye), Edith (Carmen Silvera), Yvette (Vicki Michelle), Marii (Francesca Gonshaw), Madame Fanny (Rose Hill), LeClerca (Jack Haig), Michelle (Kirsten Cooke), von Strohma (Richard Marner), Hanse (Sam Kelly), Helgu (Kim Hartman), Fairfaxe (John D. Collins) a Carstairse (Nicholas Frankau) - jsem si pamatovala správně, ale netušila jsem, že jsou tam už od první epizody jak Gruber (Guy Siner) tak Herr Flick (Richard Gibson). Taky mě překvapil brzský nástup von Klinkerhoffena (Hilary Minster), jehož jsem měla zafixovaného jako někoho z hluboké budoucnosti. Celá zápletka s ukradenými uniformami, poštovními holuby a židovským krejčím se mi zdála jako něco, co přijde až později, a rozhodně jsem si nemyslela, že René už od začátku hraje svého bratra-dvojče Reného. "The Fallen Madonna with the Big Boobies" už je nakopírovaná třikrát a já se těším na druhou sérii.

Series 2
2.01 Six Big Boobies - 2.02 The Wooing of Widow Artois - 2.03 The Policeman Cometh - 2.04 Swiftly and with Style - 2.05 The Duel - 2.06 Herr Flick's Revenge - 2.07 The Gateau from the Chateau

zdroj: imdb.com
Do hry vstupuje Monsieur Alfonse (Kenneth Connor), který se nepřestává dvořit Edith, která je vlastně teď vdova, a vyzve Reného na souboj, než ho rozpozná jako hrdinu odboje. Taktéž přichází "that stupid British idiot who thinks he can speak French" Crabtree (Arthur Bostrom), jehož prupovídky jsou do češtiny skvěle překládané. "The Fallen Madonna with the Big Boobies" už je schovaná ve třech salámech, z nichž jeden má na sobě svastiku, a Herr Flick má neschopného pomocníka ve von Smallhausenovi (John Louis Mansi). The Gateau from the Chateau je jedna z nejvtipnějších epizod vůbec, ačkoliv se dá shrnout jedinou větou: "René, you do not need to kill the General, we have already arranged to kill the General. If we kill him with the pill from the till by making with it the drug in the jug you need not light the candle with the handle on the gateau from the chateau!" Aneb jak pravil René, "Simple plots are always the best."

Series 3
3.01 The Nicked Knockwurst - 3.02 Gruber Does Some Mincing - 3.03 The Sausage in the Wardrobe - 3.04 Flight of Fancy - 3.05 Pretty Maids All in a Row - 3.06 The Great Un-Escape

zdroj: imdb.com
Von Klinkerhoffen se do děje vkládá čím dál víc a "The Fallen Madonna with the Big Boobies" už není jediným obrazem, který se kopíruje a schovává. Plán, jak dostat letce do Anglie pomocí kšand byl skoro tak dobrý jako dostat je z Francie za pomocí hedvábných kalhotek, a rozhodně stál za plukovníka s kapitánem na parním válci a pumpující Helgu. The Sausage in the Wardrobe přineslo legendární gestapácký taneček a celkově se drží blízko za The Gateau from the Chateau, všichni v přestrojení v zámku jsou prostě dokonalá pakárna. Líbilo se mi, že v této sérii měl Gruber mnohem větší podíl na všech těch machinacích, a hlavně proto jsem si ji obzvlášť užila.