27. července 2014

The Zero Theorem (2013)

We fear a great many things, but we fear nothing most of all.

zdroj: imdb.com
IMDb. Především jméno Christoph Waltz (Qohen Leth) mě přimělo sáhnout po této poněkud melancholické futuristické fantasmagorii. Pořád tak úplně nevím, co jsem si z toho vlastně měla vzít. I když vzhledem k tomu, že to režíroval Terry Gilliam, mě to vlastně ani příliš nepřekvapuje.

Když jsem Qohena poprvé viděla, první, co mě napadlo, bylo "Uncle Fester, is that you?" Ta image byla děsivá, jak mi bylo krásně, když měl v té plážové představě vlasy. Mélanie Thierry (Bainsley) to taky nejvíc slušelo v té plážové představě. Matt Damon (Management) mě překvapil, byl dokonale slizký. Tildu Swinton (Dr. Shrink-Rom) jsem nepoznala a hluboce se za to stydím.

The Zero Theorem rozhodně není film, který bych si pustila znovu. Ačkoliv byla ta futuristická dystopie pěkně udělaná, co se týče kulis a kostýmů (a chtěla bych Qohenův bejvák), nic víc mi to nedalo.