3. srpna 2014

There's No Business Like Show Business (1954)

You start worrying about your kids the day they're born, and you never stop. Even after they bury you, I bet you never stop worrying.

zdroj: imdb.com
IMDb. Svedená přítomností Marilyn Monroe (Vicky Parker) na plakátu, pustila jsem si There's No Business Like Show Business. Marilyn je tam o dost méně než na plakátu, nicméně role Vicky Parker si zaslouží pozornost čistě proto, že tam má Marilyn hlas v úplně jiné poloze a nehraje svou klasickou hňupinku.

Zbytek filmu mě ale nudil. "Tradiční" rodinné hodnoty jsou pro mě prázdné a The Five Donahues mi přišlo k smíchu. Molly Donahue (Ethel Merman) mi byla hrozně protivná; Terence (Dan Dailey), Tim (Donald O'Connor) a Steve (Johnnie Ray) byli nemastní neslaní, což měli zjevně v rodině. Nejvíc mě to mrzelo na Katy (Mitzi Gaynor), protože ta se jevila aspoň trochu zajímavá.

Film sice měl pár světlých momentů (Heat Wave, Lazy), ale jinak nebýt Marilyn Monroe za ty dvě hodiny života nestál.