12. srpna 2014

Scrubs: Season 1-3

| Season 1-3 | Season 4-6 | Season 7-9 |
_______


Season 1
1.01 My First Day - 1.02 My Mentor - 1.03 My Best Friend's Mistake - 1.04 My Old Lady - 1.05 My Two Dads - 1.06 My Bad - 1.07 My Super Ego - 1.08 My Fifteen Minutes - 1.09 My Day Off - 1.10 My Nickname - 1.11 My Own Personal Jesus - 1.12 My Blind Date - 1.03 My Balancing Act - 1.04 My Drug Buddy - 1.15 My Bed Banter & Beyond - 1.16 My Heavy Meddle - 1.17 My Student - 1.18 My Tuscaloosa Heart - 1.19 My Old Man - 1.20 My Way or the Highway - 1.21 My Sacrificial Clam - 1.22 My Occurrence (Part 1) - 1.23 My Hero (Part 2) - 1.24 My Last Day

zdroj: imdb.com
Scrubs jsem načala na doporučení a protože je okurková sezóna, na kterou mám ráda nějaké dvacetiminutovky. Celkem rychle jsem se do toho zamilovala - JD (Zach Braff) je prostě slaďák a se skvělým Turkem (Donald Faison) mají prostě dokonalou bromance. Elliot (Sarah Chalke) mě překvapivě bavila - a to jsem Sarah Chalke v HIMYM nesnášela - a Carla (Judy Reyes) je prostě moje zlatíčko, s Turkem jsou fakt pár snů bez zbytečného dramatu. Mým absolutním hrdinou je ale Dr. Cox (John C. McGinley), kterého zbožňuji, a těsně za ním je údržbář (Neil Flynn) a jeho pifka na JDho. Hodně jsem si oblíbila i Teda (Sam Lloyd), je to moje oblíbená creepy postavička, a hlavně Jordan (Christa Miller), její vztah-nevztah s Coxem je super, a navíc mi hrozně připomíná Ellie, což je vždycky plus.

Z epizodních rolí mě hodně potěšili Sean Hayes (Nick Murdoch, My Super Ego), Masi Oka (Franklyn), Kelli Williams (Kristen Murphy), Brendan Fraser (Ben Sullivan) a Bob Clendenin (Dr. Zeltzer). Hodně se mi líbila epizoda My Bed Banter & Beyond, hlavně pasáže s psychologem, ale skvělé byly všechny. Líbí se mi ten vyvážený poměr story-of-a-week a pronalínajícího se děje. Prostě fajn seriál.

Season 2
2.01 My Overkill - 2.02 My Nightingale - 2.03 My Case Study - 2.04 My Big Mouth - 2.05 My New Coat - 2.06 My Big Brother - 2.07 My First Step - 2.08 My Fruit Cups - 2.09 My Lucky Day - 2.10 My Monster - 2.11 My Sex Buddy - 2.12 My New Old Friend - 2.13 My Philosophy - 2.14 My Brother, My Keeper - 2.15 His Story - 2.16 My Karma - 2.17 My Own Private Practice Guy - 2.18 My T.C.W. - 2.19 My Kingdom - 2.20 My Interpretation - 2.21 My Drama Queen - 2.22 My Dream Job

zdroj: imdb.com
Druhá sezóna byla snad ještě lepší než ta první s tím, jak se věnovali osobním životům postav. Zvlášť se mi hrozně líbila linka Dr. Coxe a Jordan, ta byla dokonalá úplně od začátku až do konce. Když postavili "nenáviděnou" Jordan proti Julie (Heather Locklear), ukázali tím, že Cox Jordan pořád miluje, a to bylo něco pro mě. Bavila mě "Tasty Coma Wife" Jamie (Amy Smart), ačkoliv jsem se nemohla dočkat, až z JDho života vypadne, a potěšilo mě cameo Dicka Van Dykea (Dr. Doug Townshend, My Brother, My Keeper). Líbilo se mi My Monster, My Philosophy a His Story. Těším se na pořádnou Scrubs svatbu a na to, jaký dopad bude mít závěr finále, které pro mě bylo mnohem silnější než finále první řady.


Season 3
3.01 My Own American Girl - 3.02 My Journey - 3.03 My White Whale - 3.04 My Lucky Night - 3.05 My Brother, Where Art Thou? - 3.06 My Advice to You - 3.07 My Fifteen Seconds - 3.08 My Friend the Doctor - 3.09 My Dirty Secret - 3.10 My Rule of Thumb - 3.11 My Clean Break - 3.12 My Catalyst - 3.13 My Porcelain God - 3.14 My Screwup - 3.15 My Tormented Mentor - 3.16 My Butterfly - 3.17 My Moment of Un-Truth - 3.18 His Story II - 3.19 My Choosiest Choice of All - 3.20 My Fault - 3.21 My Self-Examination - 3.22 My Best Friend's Wedding

zdroj: imdb.com
Líbily se mi ukázky do života Coxe a Jordan, ale moc se mi nelíbili JD a Elliot, začínají to docela dost natahovat. Turk a Carla byli super, jsem ráda, že se konečně vzali. Potěšil Christopher Meloni (Dr. Dave Norris), měl skvělou roli a Norris vs. Cox bylo super. Zato mě moc nebrala Dr. Miller (Bellamy Young), ale obávám se, že se jí jen tak nezbavím. Líbilo se mi My Fifteen Seconds, My Porcelain God, My Screwup - naprosto neuvěřitelná epizoda, když mi na konci došlo, co se vlastně stalo, skoro jsem brečela - a My Tormented Mentor, ale celkově byla sezóna opět docela silná. Objevili se Jennifer O'Dell (My Lucky Night), Barry Bostwick (Mr. Randolph, My Dirty Secret), Michael J. Fox (Dr. Kevin Casey), Embeth Davidtz (Maddie, My Tormented Mentor), a mrzí mě, že Brendan Fraser (Ben Sullivan) se objevil naposledy. RIP, Ben.