13. září 2014

Scrubs: Season 7-9

| Season 1-3 | Season 4-6 | Season 7-9 |
_______


Season 7
7.01 My Own Worst Enemy - 7.02 My Hard Labor - 7.03 My Inconvenient Truth - 7.04 My Identity Crisis - 7.05 My Growing Pains - 7.06 My Number One Doctor - 7.07 My Bad Too - 7.08 My Manhood - 7.09 My Dumb Luck - 7.10 My Waste of Time - 7.11 My Princess

zdroj: imdb.com
Pobavilo mě, že sotva co si Scrubs udělalo srandu samo ze sebe díky prohození epizod v minulé sezóně (Cox (John C. McGinley) se tam mihl bez vlasů mnohem dřív, než si je teatrálně oholil), udělali to samé na konci téže řady. Ačkoliv My Princess bylo kontinuálně totálně mimo (nechat JDho (Zach Braff) a Eliot (Sarah Chalke) dojít k tomu, že ten skoro polibek vlastně nic neznamenal po sezóně, ve které se znovu sbližují, je prostě hloupé), jinak to byl jeden z nejlepších dílů vůbec. Nejsem moc šťastná se sestry Shirley (Aloma Wright) - když se jednou rozhodli Laverne zabít, měli to tak nechat, tohle je trochu násilné. A jsem zvědavá na vztah Janitora (Neil Flynn) a Lady (Kit Pongetti), skoro bych si přála, aby se ukázala stejně šílená jako je on.


Season 8
8.01 My Jerks - 8.02 My Last Words - 8.03 My Saving Grace - 8.04 My Happy Place - 8.05 My ABC's - 8.06 My Cookie Pants - 8.07 My New Role - 8.08 My Lawyer's in Love - 8.09 My Absence - 8.10 My Comedy Show - 8.11 My Nah Nah Nah - 8.12 Their Story II - 8.13 My Full Moon - 8.14 My Soul on Fire (Part 1) - 8.15 My Soul on Fire (Part 2) - - 8.16 My Cuz - 8.17 My Chief Concern - 8.19 My Finale (Part 1) - 8.20 My Finale (Part 2)

zdroj: imdb.com
Osmá řada měla obrovské plus za Courteney Cox (Dr. Taylor Maddox) - ačkoliv se nezdržela, měla grády. Taky nasadili do děje nové postavy, z nichž některé jsou mi dost sympatické, jako Denise (Eliza Coupe), Howie (Todd Bosley), Sunny (Sonal Shah) a Derek (Lee Thompson Young, RIP). Zalíbila se mi Stephanie Gooch (Kate Micucci), přeju to Tedovi (Sam Lloyd), a jsem ráda, že Janitor a Lady nejen zůstali spolu, ale dokonce se vzali. My Last Words byla zase jednou epizoda, která mě úplně dostala. Their Story II se mi líbilo hodně, ale tyhle epizody, které nevypráví JD, se mi obecně hodně líbí. My Finale by byl úžasný konec seriálu. V celé sérii je patrné, že si všichni mysleli, že nedostanou další řadu, a konec My Finale s promítáním dalšího života všech postav a předtím ulička většiny lidí, které JD za osm let v nemocnici poznal a nějak ho ovlivnili... Zamáčkla jsem slzu, nádhera. Trochu se bojím poslední řady, snad ten skutečný konec bude stejně dobrý.

Season 9
9.01 Our First Day of School - 9.02 Our Drunk Friend - 9.03 Our Role Models - 9.04 Our Histories - 9.05 Our Mysteries - 9.06 Our New Girl-Bro - 9.07 Our White Coats - 9.08 Our Couples - 9.09 Our Stuff Gets Real - 9.10 Our True Lies - 9.11 Our Dear Leaders - 9.12 Our Driving Issues - 9.13 Our Thanks

zdroj: imdb.com
Moje instinkty byly správné, když se poslední série Scrubs obávaly. Med School opravdu nedopadla dobře, ale zase chápu, že s tím, co jim zůstalo z původního obsazení, se moc udělat nedalo. Carla (Judy Reyes) se neobjevila ani jednou, Jordan (Christa Miller) jen jednou, Janitor dostal jen štěk, Ted sice pěknej send-off, ale... Už to prostě nebylo ono. Z interns v osmé řadě, kteří se mi docela líbili, zůstala jen Denise (díky bohu aspoň za ni). Lucy (Kerry Bishé) prostě nebyla důstojná náhrada za JDho, Cole (Dave Franco) ani nevím, kdo sakra byl, a líbil se mi snad jen Drew (Michael Mosley) a to ještě většinu času jen proto, že randil s Denise. Potěšil Matthew Moy (Trang). Celkově jsem ráda, že Scrubs dostali skvělý závěr v 8. sérii, a Med School bych odepsala jako nepovedený pokus o restart.