12. září 2014

Labyrinth (1986)

I do not know why, but every now and again in my life - for no reason at all - I need you. All of you.

zdroj: imdb.com
IMDb. Ačkoliv mě David Bowie bavil a baví, jeho filmy se tak nějak míjí s mými zájmy. Labyrinth v zásadě nebyl vůbec špatný - měl skvělé kostýmy, kulisy, ty příšerky (zejména Ludo) byly dokonalé, Bowieho písničky chytlavé... kolem a kolem se tomu daly odpustit ty osmdesátky. Tu hodinu a půl jsem se docela bavila, ale nedovedu si představit, že bych si to pustila znovu, nepřijde mi, že je na tom dál co objevovat.

Bowie měl především skvělou masku - ačkoliv to v jeho případě možná maska ani nebyla, možná v tom přišel na set - ale bavil mě celkově. Jennifer Connelly (Sarah) měla tu nevýhodu, že jsem Sarah absolutně nedokázala fandit, takže mě mnohem víc bavil Ludo. Zkrátka a dobře, Bowie si většinou vybíral filmy, které mi moc neříkají, ale stejně ho mám pořád ráda.