12. září 2014

A Million Ways to Die in the West (2014)

People die at the fair.

zdroj: imdb.com
IMDb. Seth MacFarlane se pro mě stal zárukou poněkud drsné zábavy a napadlo mě, že ve spojení s Divokým západem by to mohlo mít grády. A taky mělo - tak úplně nevím, co za žánr to vlastně mělo být, ale několikrát jsem se málem počůrala smíchem. Well played, dude, well played.

Samotného Setha jsem viděla před kamerou snad poprvé, ale stálo to za to. Albert nebyl nic jiného, než takový ten typický antihrdina proměněný v hrdinu, který nakonec dostane holku a spoustu, spoustu, spoustu ovcí, ale bavil mě on i jeho ovce. Charlize Theron (Anna) je božská, to víme dávno, ale není špatné si připomenout, že je božská jak v náročné, tak v nenáročné roli. Amanda Seyfried (Louise) hrála přesně takovou pipinu, jaké ji proslavily, ale stejně byla skvělá.

Překvapili mě Liam Neeson (Clinch) jako nechutnej záporák - šlo mu to skvěle - Neil Patrick Harris (Foy) jako debil s knírkem - taky mu to šlo skvěle - a Sarah Silverman (Ruth), skvěle zahrála poněkud naivní a dobráckou prostitutku. Potěšila mě Alex Borstein (Millie) a Christopher Lloyd (Doc Brown), ten cross s Back to the Future se nedal přehlédnout a složil mě. Absolutně jsem přehlédla Ewana McGregora jako bezejmenného kovboje na pouti, takže jsem to musela googlit a ještě si to znovu pouštět, ale je tam!

Prostě, už teď mám v hlavě oběť, které ten film pustím, a těším se, až ho uvidím znovu.