3. září 2014

Plastic (2014)

We're entrepreneurs.

zdroj: imdb.com
IMDb. Nebýt Emmy Rigby (Frankie), Plastic by mě asi nijak výrazně nezajímalo a patrně bych o nic nepřišla. Chvílemi mi to připomínalo Runner Runner, jen trochu nudnější, a konec mi přišel jako hodně slabý odvar Scarface. Celkově to se mnou nijak zvlášť nepohnulo, ale možná mi to prostě jen nesedlo. Poslední dobou mě máloco zaujme.

Výše zmíněná Emma Rigby byla skvělá, baví mě čím dál víc. Ed Speleers (Sam) mi přišel hrozně povědomý, ale prakticky až do toho, než jsem prozkoumala obsazení, jsem nepřišla na to odkud. Úplně stejný příběh byl Sebastian De Souza (Rafa), taky jsem ho nakonec nebyla schopná zařadit. A Thomas Kretschmann (Marcel) si překvapivě střihl super záporáka.

Celkově docela zapomenutelný kousek, ale za Emmu Rigby mi to stálo.