2. září 2014

Scrubs: Season 4-6

| Season 1-3 | Season 4-6 | Season 7-9 |
_______


Season 4
4.01 My Old Friend's New Friend - 4.02 My Office - 4.03 My New Game - 4.04 My First Kill - 4.05 Her Story - 4.06 My Cake - 4.07 My Common Enemy - 4.08 My Last Chance - 4.09 My Malpractical Decision - 4.10 My Female Trouble - 4.11 My Unicorn - 4.12 My Best Moment - 4.13 My Ocardial Infarction - 4.14 My Lucky Charm - 4.15 My Hypocritical Oath - 4.16 My Quarantine - 4.17 My Life in Four Cameras - 4.18 My Roommates - 4.19 My Best Laid Plans - 4.20 My Boss's Free Haircut - 4.21 My Lips Are Sealed - 4.22 My Big Move - 4.23 My Faith in Humanity - 4.24 My Drive By - 4.25 My Changing Ways

zdroj: imdb.com
Ačkoliv nové vedlejší postavy ve Scrubs zrovna nežeru, musím říct, že Molly Clock (Heather Graham) byla absolutně dokonalá, je škoda, že se nezdržela déle. Hrozně mě bavila Neena Broderick (Julianna Margulies) a nemůžu uvěřit, že jsem už v půlce a scénáristé mi nezkazili můj oblíbený vztah Coxe (John C. McGinley) a Jordan (Christa Miller), ti dva jsou opravdu pár snů. Bylo fajn, že nějak neutrálně pořešili vztah JDho (Zach Braff) a Elliot (Sarah Chalke), protože jak mi ty dva pořád vnucují, trochu mě to obtěžuje. Carla (Judy Reyes) a Turk (Donald Faison) byli fajn, pěkně se vyvažují a doplňují, takže mě ani jeden neštve. Janitor (Neil Flynn) se pomalu šplhá na žebříčku oblíbenosti na stupeň vítězů vedle Coxe a Jordan, stejně tak Ted (Sam Lloyd).

Potěšili Marshall Manesh (Dr. Akbar), Molly Shannon (Denise Lemmon, My Last Chance) a Matthew Perry (Murray Marks, My Unicorn). My Cake byla opravdu emotivní epizoda, skvěle udělaná, a v My Best Moment se mi hrozně líbilo, jak propojili všechny postavy. Prostě, Scrubs jsou i na konci čtvrté řady stále super.

Season 5
5.01 My Intern's Eyes - 5.02 My Rite of Passage - 5.03 My Day at the Races - 5.04 My Jiggly Ball - 5.05 My New God - 5.06 My Missed Perception - 5.07 My Way Home - 5.08 My Big Bird - 5.09 My Half-Acre - 5.10 Her Story II - 5.11 My Buddy's Booty - 5.12 My Cabbage - 5.13 My Five Stages - 5.14 My Own Personal Hell - 5.15 My Extra Mile - 5.16 My Bright Idea - 5.17 My Chopped Liver - 5.18 My New Suit - 5.19 His Story III - 5.20 My Lunch - 5.21 My Fallen Idol - 5.22 My Déjà vu, My Déjà vu - 5.23 My Urologist - 5.24 My Transition

zdroj: imdb.com
Scrubs jsou jeden z mála seriálů, u kterého i během páté řady stále dostávám přesně to, kvůli čemu jsem se do toho zamilovala. Bavila mě Mandy Moore (Julie Quinn), ačkoliv její Julie se moc dlouho nezdržela. Bavilo mě My Buddy's Booty, protože Cox a Janitor byli buddies; My Five Stages, protože ta zápletka byla skvělá; His Story III, protože na Janitorův pohled jsem dlouho čekala... Co mě ale absolutně dostalo byla zápletka kolem Jill Tracy (Nicole Sullivan) - pořád jsem věřila, že dají té otravné, ale tak nějak vlastně hrozně smutné postavě šťastný konec, a přepočítala jsem se. Nicméně ta emocionální smršť, v jakou její smrt proměnila epizody My Lunch a My Fallen Idol, mi to celé vynahradila. Perfektně napsané, perfektně zvládnuté, perfektní Cox. Těhotenství Carly je super - hlavně protože se to konečně může přestat řešit - ale ještě víc mě potěšilo druhé těhotenství Jordan. A překvapila postava Kim Briggs (Elizabeth Banks) - poměrně nepříjemně, nejsem nadšená ani z ní, ani z toho cliffhangeru.

Season 6
6.01 My Mirror Image - 6.02 My Best Friend's Baby's Baby and My Baby's Baby - 6.03 My Coffee - 6.04 My House - 6.05 My Friend with Money - 6.06 My Musical - 6.07 His Story IV - 6.08 My Road to Nowhere - 6.09 My Perspective - 6.10 My Therapeutic Month - 6.11 My Night to Remember - 6.12 My Fishbowl - 6.13 My Scrubs - 6.14 My No Good Reason (Part 1) - 6.15 My Long Goodbye (Part 2) - 6.16 My Words of Wisdom - 6.17 Their Story - 6.18 My Turf War - 6.19 My Cold Shower - 6.20 My Conventional Wisdom - 6.21 My Rabbit - 6.22 My Point of No Return

zdroj: imdb.com
Jako první musím říct, že jsem byla fakt hodně v šoku, když zemřela Laverne (Aloma Wright), fakt jsem to nečekala. Scrubs zatím vždycky odbouchli hostující postavu, nikdy prakticky regular. Vím, že to píšu u každé sezóny, ale Cox a Jordan jsou čím dál lepší, je to taková cynická, totálně narušená rodinka, která se rozrostla o holčičku. Když už jsme o holčiček, překvapuje mě, že Isabelle - dcera Turka a Carly - je v ději tak málo, skoro jako by si scénáristé vlastně museli vzpomenout, že ti dva mají dítě. Ale líbilo se mi, že všechno nebylo růžové a Carla měla postnatální depresi, například. Zase se vrátili JD a Eliot - v seriálu měli pravdu, jsou jako Ross a Rachel, úplně stejně otravní a vyčpelí. Nejsem moc happy z toho, jak sezóna končila, ale asi se to dalo očekávat a musím přiznat, že jsem zvědavá, jak se to bude dál vyvíjet. My Musical mě hodně potěšil (díky takovým hitům jako Guy Love a Everything Comes Down to Poo) a zklamali mě s My Night to Remember, moc nemusím clip shows. Potěšila Keri Russell (Melody O'Harra).