3. října 2014

Maps to the Stars (2014)

On the stairs of Death I write your name - Liberty.

zdroj: imdb.com
IMDb. Maps to the Stars mi přišlo pod ruku hlavně díky Julianne Moore (Havana Segrand), se kterou jsem žádný film neviděla ostudně dlouho. Říct, že bylo Maps to the Stars tak nějak divné to tak úplně nevystihuje, ale nevím jak dál bych to popsala. Prostě... asi film, který jsem nepobrala natolik, abych se na něj podívala znovu.

Julianne Moore je kouzelná v tom, že vás donutí najednou s Havanou cítit a zároveň ji nemít ráda a pohrdat jí. Prostě umí. Mia Wasikowska (Agatha Weiss) mi poslední dobou sklouzla z radaru, ale ano - člověk jen tak nevidí, jak někdo někomu s takovou nevinností ve tváři rozmlátí hlavu. Olivia Williams (Christina Weiss) skvěle zahrála pěkný uzlíček nervů, byla jsem z ní úplně stístěná. Robert Pattinson (Jerome Fontana) se moc neukázal, ale jeho role to ani nevyžadovala. A Carrie Fisher jako Carrie Fisher bavila.

Takže, jednou stačilo, ale stejně to tak nějak nebyla ztráta času.