5. října 2014

The Bridge: Season 1 & 2


Season 1
1.01 The Bridge - 1.02 Calaca - 1.03 Rio - 1.04 Maria of the Desert - 1.05 The Beast - 1.06 ID - 1.07 Destino - 1.08 Vendetta - 1.09 The Beetle - 1.10 Old Friends - 1.11 Take the Ride, Pay the Toll - 1.12 All About Eva - 1.13 The Crazy Place

zdroj: imdb.com
The Bridge mi přišlo na mysl především díky tomu, že jsem tak nějak zavadila o Bron/Broen a ačkoliv mám svou zkušenost s americkými remake skandinávských seriálů, The Bridge šlo rychleji sehnat. A překvapivě to bylo opravdu dobré - ani jsem nevěděla jak a viděla jsem celou první sezónu. Ani The Bridge se nevyhnuly klišé - hlavní hrdinka Sonya Cross (Diane Kruger) je sociálně trochu nekompetentní a hluboce poznamenaná událostí z minulosti, hlavní hrdina Marco Ruiz (Demian Bichir) je komplikovaná povaha plná chyb. Přesto - nebo možná proto - to ale skvěle fungovalo. Trochu mě mrzelo, že se ze slibného sériového vraha nakonec vyklubala obyčejná osobní pomsta, ale dostalo mě, kolik hlav padlo, až tak jsem to nečekala. Bavily mě Charlotte Millwright (Annabeth Gish) a Adriana Mendez (Emily Rios), příliš odvázaná jsem nebyla z Daniela Fryee (Matthew Lillard) a totálně mě minul Linder (Thomas M. Wright) - tak nějak nevím, co si o něm mám myslet. Potěšili Ted Levine (Hank Wade) a Brian Van Holt (Ray Burton). Každopádně jsem zvědavá na druhou řadu.

Season 2
2.01 Yankee - 2.02 Ghost of a Flea - 2.03 Sorrowsworn - 2.04 The Acorn - 2.05 Eye of the Deep - 2.06 Harvest of Souls - 2.07 Lamia - 2.08 Goliath - 2.09 Rakshasa - 2.10 Eidolon - 2.11 Beholder - 2.12 Quetzalcoatl - 2.13 Jubilex

zdroj: imdb.com
Hrozně se mi líbilo, že druhá řada přišla s vlastními postavami a nejen ždímala to, co zůstalo nevyřešené v první řadě. Hrozně mě zaujala postava Eleanor Nacht (Franka Potente) - jiná na jejím místě by byla extrémně atraktivní, vyzařovala sex-appeal, ale Eleanor Nacht byla místo toho silně poznamenaná a oblékající se jako podomní prodejce Biblí. Fakt mě zaujala a jsem docela ráda, že přežila. Hodně mě bavila bromance mezi Adrianou a Danielem - fakt, že Adriana je schopná toho blbečka nejen tolerovat, ale považovat za přítele, ho v mých očích dělá snesitelným. Linder mě stále tak nějak nebavil, ale s Evou (Stephanie Sigman) to bylo trochu lepší. Docela mi bylo líto, jak dopadla Charlotte, měla jsem ji docela ráda, i když v tom byla až po uši. Hank Wade měl tuhle sezónu silnou hru, fakt mě bavil. A docela mě zaujal Jack Dobbs (Nathan Phillips), brala bych, kdyby se ještě vrátil. Škoda, že nebude třetí série, The Bridge jsem si zamilovala.