24. prosince 2014

A Most Wanted Man (2014)

Have you ever seen blood on the street?

zdroj: imdb.com
IMDb. A Most Wanted Man mě zaujal především obsazením, ale musím říct, že se mnou nijak zvlášť nezamával. Sledování jsem si rozpůlila, trvalo mi tak týden, než jsem se dodívala, a měla jsem pocit, že bych asi ani o nic nepřišla, kdybych se k filmu už nevrátila. Každopádně to byla i moje chyba - filmy s teroristickou tematikou (ať už jde o skutečné teroristy nebo oběti toho novodobého honu na čarodějnice) mě prostě neberou.

Philip Seymour Hoffman (Günther Bachmann) prostě uměl, je ho hrozná škoda. Daniel Brühl (Maximilian) mě zajímá čím dál víc, ten chlap je fakt talentovaný. Škoda, že Maxi neměl moc prostoru. Robin Wright (Martha Sullivan) jsem v těch tmavých vlasech skoro nepoznala. Rachel McAdams (Annabel Richter) byla skvělá, jako obvykle, a hrozně dlouho jsem ji nikde pořádně neviděla, takže jsem z ní byla nadšená. Willem Dafoe (Tommy Brue) překvapivě nehrál nájemného vraha, ale zvlášť si taky nepřilepšil.

Hrozně mě navíc rozčiloval ten německý akcent v angličtině. Film se odehrával v Hamburku, postavy měli německá jména a byli to Němci, pokud nebylo řečeno jinak, fakt se nemuseli nutit do těch falešných německých přízvuků, když anglicky mluvili pořád. Konec to ale trochu vylepšil, byl krásně beznadějný. Jak říkám, asi ne špatný film, ale rozhodně ne můj šálek kafe.