24. prosince 2014

The Affair: Season 1

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 | Season 5 |
_______


1.01 101 - 1.02 102 - 1.03 103 - 1.04 104 - 1.05 105 - 1.06 106 - 1.07 107 - 1.08 108 - 1.09 109 - 1.10 110

zdroj: imdb.com
The Affair mě prvně zaujalo především obsazením, ale hned během prvního dílu jsem se chytila. Naprosto mě dostalo vyprávění jedné události ze dvou různých pohledů - jak si dvě mysli a osobnosti pamatovaly stejnou událost ale úplně jinak. Časem s tím bohužel nebyli tak důslední a ke konci jsem málokdy mohla porovnávat vzpomínky, jak se děj spíš posunoval dopředu a Alison (Ruth Wilson) s Noahem (Dominic West) se tolik nestýkali, ale i tak jsem byla docela napjatá až do konce, který mě nezklamal. (I když mě překvapilo, že se Alison a Noah dali nakonec dohromady a co víc, to dítě asi bylo plánové, ne jen že Noahovi ujely nohy během záletů.)

Líbilo se mi, že to ozvláštnili jak tou záhadou vraždy, tak i tím, že bych i věřila tomu, že to Noah udělal, tak nějak mi to na něj sedělo. Z ostatních postav mi byly sympatické snad jen Alisoniny kamarádky a Cole (Joshua Jackson). Chudák vypadal, že to zvládá lépe než Alison a pak se ukázalo, že vlastně ani moc ne. Bylo mi líto, kolik toho na něj bylo, a se mi líbil. Helen (Maura Tierney) mě za srdce nijak nechytila, ačkoliv mi jí taky bylo líto, protože Noah se fakt uměl chovat jak dobytek. Koho jsem ale nemohla vystát byla Noahova a Helenina dcera Whitney (Julia Goldani Telles), ta byla totálně za zabití.

Cliffhanger ve finále byl rozhodně silný a opravdu se těším na další řadu. Především Ruth Wilson ty nominac přeju, byla dokonalá. (A úvodní song je super.)