1. ledna 2016

The Affair: Season 2

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 | Season 5 |
_______


2.01 201 - 2.02 202 - 2.03 203 - 2.04 204 - 2.05 205 - 2.06 206 - 2.07 207 - 2.08 208 - 2.09 209 - 2.10 210 - 2.11 211 - 2.12 212

zdroj: imdb.com
První sezónu The Affair jsem milovala především díky tomu dvojtému pohledu na jednu událost mezi Alison (Ruth Wilson) a Noahem (Dominic West), kterého bohužel v druhé řadě moc nebylo - spíš se srovnávalo, jak věci vidí Noah a Helen (Maura Tierney) / Alison a Cole (Joshua Jackson). Chvilkama jsem se ztrácela v tom, co se odehrává v jakém čase a celkově mi přišla druhá série mnohem chaotičtější než ta první, ale i tak mě to pořád bavilo.

Přišlo by mi po tom všem smutné, kdyby to Alison a Noahovi nevyšlo, takže jsem byla ráda za ty jejich malé intriky, kterým se snažili se udržet. Za to, že Alison se rozhodla podstrčit mu Coleovo dítě (byť to nakonec nevydržela a práskla se) a za to, že se Noah na konci rozhodl vzít vinu na sebe než aby obětoval Alison. Chvíli jsem si fakt myslela, že až do konce zůstane loajální Helen a Alison nechá hořet - zlášť, když ví, že Joanie není jeho dcera - fakt jsem zůstala dost překvapená. Myslím, že na konci konečně překročil svůj stín.

Udělalo mi sobeckou radost, že Helen vlastně nezajišťovala Noahovi obhajobu proto, že by ho stále milovala, ale protože měla černé svědomí, že se půjde sedět za něco, co udělala ona. Tak nějak ji to jediné - že Noaha hájí - během druhé řady dělalo přijatelnou. Celou první řadu jsem s Helen soucítila, ale teď se projevovala jako rozmazlená, sobecká mrcha. Noah rozhodně není idol - chvílemi mi z něj bylo špatně - ale pořád se divím, že s ní tak dlouho vydržel.

Naopak Cole mě hodně bavil, přijde mi, že je z nich patrně nejslušnější lidská bytost. Luisa (Catalina Sandino Moreno) byla super, jsem ráda, že se Cole zamiloval zrovna do ní a že se s tím vším tak nějak srovnal, jen se trochu bojím, aby všemu nebyl konec, až praskne to s Joanie. Vzhledem k tomu, že Cole o jedno dítě přišel a Luisa děti mít nemůže, mohl by z toho zdivočet. Doufejme, že se to ven nedostane, ale mám tušení, že jestli bude třetí řada, bude to první na seznamu.

Když už jsme u třetí řady, tak v ni doufám. Druhá řada sice byla slabší než první, ale pořád je to jedno z nejpromakanějších dramat v televizi.