24. prosince 2014

This Must Be the Place (2011)

Without realizing it, we go from an age where we say, "My life will be that," to an age where we say, "That's life."

zdroj: imdb.com
IMDb. Abych pravdu řekla, moc nevím, kde jsem k This Must Be the Place přišla, každopádně byl to zajímavý film. Nemůžu říct, že by mě nějak zvlášť obohatil nebo bych to musela vidět znovu, ale rozhodně to nebyla absolutní ztráta času. Hlavní zásluhu na tom měl Sean Penn (Cheyenne), který prostě válel.

Frances McDormand (Jane) mě baví vždy a všude. Dostalo mě, že Jane byla esenciálně docela tvrdá a rázná ženská, ale s Cheyenneem, který byl zase takový cíťa, působila tak nějak něžně. Kerry Condon (Rachel) to hrozně slušelo a Shea Whigham (Ernie Ray) mě baví víc a víc.

Nejsem si jistá, jak jsem se cítila ohledně celé té zápletky, a nebylo mi tak úplně jasný, co chce Cheyenne s tím nacistou udělat, jakmile ho najde, ale i tak to byl docela zajímavý film.