15. prosince 2014

The Newsroom: Season 3

| Season 1 | Season 2 | Season 3 |
_______

Every story needs a final word.


3.01 Boston - 3.02 Run - 3.03 Main Justice - 3.04 Contempt - 3.05 Oh Shenandoah - 3.06 What Kind of Day Has It Been

zdroj: imdb.com
Moje pocity ohledně třetí řady The Newsroom byly smíšené. Na jednu stranu jsem se hrozně těšila, protože je to nová řada mého oblíbeného seriálu, na druhou stranu jsem věděla, že bude zkrácená a ještě poslední. Každopádně sledovala jsem s chutí a musím říct, že nezklamali. Opět mě to vtáhlo, tempo bylo skvělé a rozhodně to nebyl jen narychlo natočený cucek k ukončení seriálu, byla to plnohodnotná série a ve všech ohledech mě potěšila.

Mac (Emily Mortimer) a Will (Jeff Daniels) jsou úžasný, byť fiktivní příklad toho, že i vztah jednou rozervaný nevěrou může nakonec fungovat. Rychlá svatba byla sice klišé, ale docela romatická a logická, a ačkoliv nejsem fanda toho, aby se všude cpali děti, bylo vidět, jak Willa těhotenství Mac udělalo šťastným i přes fakt, že byl na pohřbu, takže jim to přeju a jsem za ně nesmírně šťastná.

Když už jsme u pohřbu, dostalo mě, že Charlie Skinner (Sam Waterston) zemřel. Musím přiznat, že zase tak překvapivé to asi nebylo, naznačovali to od začátku, že se něco takového stane, ale stejně jsem nakonec byla v šoku, a za Willa mě bolelo to načasování. Fakt, že nestihl Charlieho ani vidět, když si byli tak blízcí, mi na konci Oh Shenandoah skoro vehnal slzy do očí. What Kind of Day Has It Been tak nebyla jen rozlučka se seriálem, ale s Charliem, a nesmírně se jim povedla.

Nebudu předstírat, že jsem víc na vztahy než na "dospělácké" zápletky, a ačkoliv pro mě celá ta věc s informátorem, americkou vládou, Nealem (Dev Patel) ve Venezuele a tak byla zajímavá, přece jen mě víc bavilo dívat se, jak to Donovi (Thomas Sadoski) a Sloan (Olivia Munn) společně klape. Co se týče Jima (John Gallagher Jr.) a Maggie (Alison Pill), vlastně jsem nakonec byla ráda, že se dali dohromady. Maggie byla o 100% méně otravná než v minulé řadě a Jima jsem tak nějak neměla ráda, takže jsem radši, když je s Maggie, která ho zvládá, než s mou oblíbenou Hallie (Grace Gummer), kterou jen trápil.

Potěšila Kat Dennings (Blair Lansing, Run), ačkoliv se objevila jen krátce ve variaci na Max, ale i tak jsem ji ráda viděla. Takže jak jsem řekla, ač příliš krátká, byla třetí řada The Newsroom důstojným ukončením seriálu, a What Kind of Day Has It Been bych bez váhání označila jako jedno z těch lepších series finale.