21. května 2015

Kathryn Taylor: Barvy lásky - Nespoutaná (Colours of Love - Entfesselt, 2012)

zdroj: knihy.heureka.cz
Barvy lásky se ke mně dostaly spolu se Smlouvou s Adamem, ale po předchozí zkušenosti byl tohle hotový majstrštyk. Jonathan Huntington je sice stejně nepříjemná postava, jak tihle hrdinové nové éry milostných románů zpravidla bývají, každopádně aspoň nikoho neznásilňuje jako Adam nebo nestalkuje jako Christian Grey, což je podle mě velké plus. Tyhle romány mají obvykle největší problém s romantizováním násilnického chování a to se tady naštěstí nedělo. I ty milostné scény nebyly vůbec špatně napsané (i když nechápu autorčinu/překladatelovu touhu nazývat klitoris "perlou"), plus hlavní hrdinka sama sebe nesrážela; když byla "roztomile nešikovná", dalo se to spojit s jejím věkem, a jednala poměrně logicky a v rámci svého charakteru. Rozhodně mě to nedonutí, abych si přečetla i další díly, tak mě to nechytlo, ale když už by ze mě někdo ždímal doporučení, tak mu vstrčím tohle jako nejmenší zlo.