15. května 2015

Miluj ma alebo odíď (2012)

Sme utkaní z rovnakej látky, ako sú naše sny. A náš život je iba ostrov uprostred spánku. (Prosper)

zdroj: csfd.cz
CSFd. Film se ke mně dostal přes kamarádku, která je fanynkou Marka Igondy (Milan), a bylo mi svěřeno se na to podívat, protože je to prý spíš po mém vkusu. Měla pravdu, skutečně je to jedno z těch dramat, které já ráda. Jen pro mě nebylo ani tak o vztahu mezi Milanem a Zuzou (Éva Bandor), jako spíš o vztahu mezi odtažitou Zuzou a její problematickou dcerou Mirou (Diana Pavlacková).

I ostatní postavy byly přehlídka pesimismu, jako sexbomba Eva (Elena Podzámska), která vzdala city, a domácí podváděná puťka Jana (Anikó Vargová), zklamaná životem. Film byl naplněný nepodařenými vztahy a vtáhl diváka skoro jako divadelní představení - shodou okolností by mu formát divadelního představení pravděpodobně lépe slušel. Byla jsem upřímně vděčná za ten náznak uzdravení, které snad čeká vztah Zuzy a Miry.

Miluj ma alebo odíď doporučuji všem milovníkům povedených dramat, ale chce to něco veselého potom, protože je opravdu povedené a ne moc veselé. A písnička je super.