17. srpna 2015

About a Boy: Season 1 & 2


Season 1
1.01 About a Boy - 1.02 About Total Exuberance - 1.03 About a Godfather - 1.04 About a Girl - 1.05 About a Plumber - 1.06 About a Bublé - 1.07 About a Poker Night - 1.08 About a Slopmaster - 1.09 About a Kiss - 1.10 About a Boy's Dad - 1.11 About a Birthday Party - 1.12 About a Hammer - 1.13 About a Rib Chute

zdroj: imdb.com
Do seriálu jsem šla, protože se mi kdysi líbil "původní" film, který jsem si chtěla roky zopakovat, a byla jsem zvědavá na seriál. Byla jsem trochu zklamaná, když byl pilotní díl jen takové shrnutí děje filmu, ale zvědavá, jak to bude pokračovat. A byla jsem příjemně překvapená, když se to ukázalo jako fakt dobrá záležitost.

David Walton (Will Freeman) je sympaťák a jeho Will stejně tak. Benjamin Stockham (Marcus Bowa) je naprosto skvělé neduživé přechytralé dítě a Marcusův vztah s Willem skutečně fungoval jako tahoun seriálu. Minnie Driver (Fiona Bowa) moc nemusím, ale k praštěné Fioně jsem si nakonec našla cestu a její vztah s Willem mě bavil. Doufám, že ho nezkazí nějakým románkem.

Willův nejlepší přítel Andy (Al Madrigal) je dobrá postavička, jeho ženu Laurie (Annie Mumolo) a její nášupy na Willa miluju, "Cello" Dakota (Leslie Bibb) byla super, škoda jen, že se objevovala tak málo, její vztah s Fionou se vyvíjel slibně. Dr. Sam (Adrianne Palicki) byla super a hrozně jsem jí s Willem fandila. Byla jsem ráda, že se s ní Will odstěhoval do NY, jen je škoda, že jim to asi nevyjde, protože s Willem pryč od Marcuse ten seriál do druhé řady moc fungovat nebude.

Nemám epizodu, kterou bych vypíchla, moc fajn byly všechny. About a Boy je opravdu povedený sitmoc, ačkoliv nejde o původní myšlenku, a těším se na druhou řadu. Plus písnička v úvodních titulkách je super.

Season 2
2.01 About a Vasectomy - 2.02 About a House for Sale - 2.03 About a Will-O-Ween - 2.04 About a Bad Girl - 2.05 About an Angry Ex - 2.06 About a Balcony - 2.07 About a Duck - 2.08 About a Christmas Carol - 2.09 About a Manniversary - 2.10 About a Boy Becoming a Man - 2.11 About a Hook - 2.12 About a Prostitute - 2.13 About a Cat Party - 2.14 About a Boyfriend - 2.15 About a Trunk - 2.16 About a Memory Hole - 2.17 About a Babymoon - 2.18 About Another Boy - 2.19 About a Self Defense - 2.20 About a Love in the Air

zdroj: imdb.com
About a Boy je jeden ze zrušených seriálů, který mě fakt zamrzel. Opravdu mě to bavilo, ač to není žádná legenda. Epizody mě nenudily, těšila jsem se na ně a těch posledních šest, na které jsem čekala víceméně půl roku, jsem zhltla skoro najednou.

Od začátku jsem věděla, že Will (David Walton) v NY nevydrží, ale líbilo se mi, jak ho přivedli zpátky a že mu dali i trochu jinou zápletku než ženské, i když jsem pořád tajně doufala, že s Dakotou (Leslie Bibb) to nakonec vyjde, když byla Dr. Sam (Adrianne Palicki) ze hry. U Liz (Christine Woods) bylo od začátku jasné, kam to spěje, a možná jsem tak nějak ráda, že to usekli, protože tímhle směrem jsem si zrovna nepřála, aby se vydali. Fiona (Minnie Driver) poznala Mr. Chrise (Chris Diamantopoulos), u kterého mi trvalo přijít mu na chuť, ale nakonec se mi zalíbil a dokonce i Fionu jsem začala mít radši. Byla škoda, že se rozešli, ale musím přiznat, že to tam docela hezky doplynulo, napsali to dobře.

Zamiloval se i Marcus (Benjamin Stockham) a jeho Shea (Izabela Vidovic) ve mně žádné zvláštní emoce nevzbuzovala, každopádně ani nemůžu říct, že by mě to vyloženě nudilo. Ten epizodu trvající rozchod si mohli odpustit, ale skončili hezky. V těch posledních epizodách se seriál docela hezky zaměřil i na Laurie (Annie Mumolo) a Andyho (Al Madrigal), jejich linie to hezky zpestřila, i když tam byla víceméně jen kvůli Fioně.

Potěšily Nicholle Tom (Debby, About a Christmas Card), Aimee Garcia (Stacey, About an Angry Ex) a Lisa Loeb (About a Manniversary). Z epizod musím vypíchnout About a Balcony, protože je to takové krásné shrnutí, o čem vlastně seriál je; About a Manniversary, protože boží; a About a Boyfriend, protože Fiona tam válela; About a Memory Hole, protože Fionin rituál měl zase jednou grády; a About a Love in the Air, protože i když tam byla ta matoucí část s Willem a Fionou, docela hezky to uzavřeli, byť ten konec asi nečekali.

Každopádně myslím, že se odporoučeli se ctí.